AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hei. Mine drømmer har alltid vært lidenskaplige, men i det siste har det tatt helt av. Flere dager på rad drømmer jeg om andre menn som jeg er i et forhold med. I dag drømte jeg at jeg plutselig var sammen med en annen mann. Vi satt i familieselskap og bare koste å holdt rundt hverandre. Følte meg veldig trygg med han. Må sies at i drømmen hadde vi hatt innbrudd før selskapet. Mennene er ansiktsløse, men jeg vet det ikke er samboeren min jeg drømmer om. Hva er greia? Jeg og samboeren har det helt ok. Anonymous poster hash: 626f3...d6f
Dreamworld Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg drømmer omtrent vær eneste natt. Og vet at mye av drømmer kommer ifra det du tenker på aller sist, eller mest på. så hva tenker du på?, kan det være samenheng med noe av du tenker på? en drøm er alltid kobla til tanker for det meste. Savn, redd for noe, mista noe, noe som nettopp har skjedd, noe nytt i livet, forandring, eller noe som har skjedd før, sånne ting Mange drømmer kan og ha litt for mye i seg, noe skjønner man, men andre ting skjønner man ikke! eller har ikke et poeng. Kansje det bare sier mer. Eller sånne ting. Her kan du søke på stikkord fra ting i drømmen og prøve og finne ut av hva du nettopp drømte: http://www.droemmetydning.com/ Endret 13. juni 2014 av Dreamworld
Gjest Sitronmelisse Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 I dag drømte jeg at jeg plutselig var sammen med en annen mann. Vi satt i familieselskap og bare koste å holdt rundt hverandre. Følte meg veldig trygg med han. Må sies at i drømmen hadde vi hatt innbrudd før selskapet. Anonymous poster hash: 626f3...d6f Tja, hadde det vært min drøm hadde jeg villet tenkt på om det er noe som invaderer meg (innbrudd) for tiden. Det behøver ikke være en person, men f.eks. en krevende jobb eller noe slikt. Noe som tar oppmerksomheten din bort fra samboeren din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå