AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett og et halvt år. Og nå i kveld sitter jeg og bestiller hotell til ferien vi skal ha sammen med min sønn og en kamerat av han om to uker.. I vinter hadde vi en tøff utfordring. Jeg "tok" han i å skrive sex-meldinger med en annen dame. Jeg gjorde det slutt, men tilga. Før dette skjedde flørtet han på en fest vi var sammen på med en dame som han var forelsket i rett før han møtte meg, men ikke fikk. De var også gode venner. Jeg har snakket med hun, men hun beroliget meg med at hun ikke var interessert i han og heller aldri hadde vært det på "den måten"..Men jeg har ikke klart å stole helt på han siden episoden i vinter. I forgårs lånte han pc en min og var på facebook. Han glemte å logge seg ut. Jeg er ikke for snoking men tenkte at jeg skulle følge med i ett par dager bare for å bli sikker på at han ikke driver med noe tull enda. Dette skjer nettopp: Hun som han var forelsket i sender melding: Det står bare: ... han svarer: Heisann, altfor lenge siden. Hun: Ja, det blir gjerne slik når ting er som de er.. Han: Jeg savner deg mye, du er altfor ofte oppe i hodet mitt å roter Hun: Jeg savner deg også faktisk ;-) Har du det bra? Han: Kan vel ikke skrive bra med store bokstaver, men det går greit. Litt mer prat og så sier hun god natt :-* Han svarer: åååå, den ble godt mottatt, mer enn du aner, jeg savner deg!! :-* Samtidig sender han natta melding til meg over facebook. Og hun svarer at kanskje de prates igjen snart. Jeg gråter, skjelver og er knust. Vi har hatt SÅ mange samtaler om denne kvinnen oga mange ting, samtaler om at han gikk bak ryggen min, vi var på visning på hus i går og skal dra på ferie om to uker som min sønn gleder seg kjempemye til. Hva skal jeg gjøre? tankene raser i hodet mitt. Gjøre det slutt? ringe hun? vente til ferien er over? Tar jeg dette mer seriøst enn det er? de var jo gode venner også. Men masse kyssefjes? Hjelp meg :-( Anonymous poster hash: 9bd9b...25b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 HENNE* Anonymous poster hash: 94cb0...eb7 27
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Er vel ikke noe å samle på? Anonymous poster hash: c3dd5...5fc 8
Gjest Pheel Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Ville bare si at jeg virkelig føler med deg! Forferdelig dårlig gjort av han og synes virkelig på ingen måte at han fortjener deg når han får deg til å føle deg slik med vel viten om hva dette gjør med deg! Samtidig er det jo ikke enkelt å bare dumpe jævelskapen når man har barn sammen, men jeg personlig kunne ikke ha fortsatt forholdet med denne mannen, når han har brutt tilliten flere ganger tidligere og.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Ville bare si at jeg virkelig føler med deg! Forferdelig dårlig gjort av han og synes virkelig på ingen måte at han fortjener deg når han får deg til å føle deg slik med vel viten om hva dette gjør med deg! Samtidig er det jo ikke enkelt å bare dumpe jævelskapen når man har barn sammen, men jeg personlig kunne ikke ha fortsatt forholdet med denne mannen, når han har brutt tilliten flere ganger tidligere og. Takk for svar. Vi har ikke barn sammen.. Anonymous poster hash: 9bd9b...25b
Strikkesokken Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Han skjerper seg jo ikke. Hun er viktigere enn deg. Dump ham. 18
Gjest Pheel Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Takk for svar. Vi har ikke barn sammen.. Anonymous poster hash: 9bd9b...25b Ok, beklager misforståelsen. Da gjør det valget bare enklere. 3
Kontormus Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Du og guttene reiser på ferie alene! Slikt fortjener du ikke! 10
marihihia Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Dette hadde jeg ikke godtatt! Kommer du til å stole på han framover? Dra på ferie med sønnen din alene, istedenfor å sette han i midten av voksne problemer. Og ta det med kjæresten din etter litt tid fra han er mitt råd. Lykke til! Dette er en vond situasjon! 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Dette hadde jeg ikke godtatt! Kommer du til å stole på han framover? Dra på ferie med sønnen din alene, istedenfor å sette han i midten av voksne problemer. Og ta det med kjæresten din etter litt tid fra han er mitt råd. Lykke til! Dette er en vond situasjon! Takk for svar. Jeg har lyst til å ringe/skrive til hun, for han har gått bak ryggen til hun også da de hadde noe på gang. (Jeg har dessverre lest det på facebook) . Hvis ikke er vel de rett på flørte/kose sammen igjen hvis jeg gjør det slutt. Og det fortjener han ikke. Dette høres helt surrete ut, men jeg er litt i sjokk nå Anonymous poster hash: 9bd9b...25b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har vært sammen med kjæresten i ett og et halvt år. Og nå i kveld sitter jeg og bestiller hotell til ferien vi skal ha sammen med min sønn og en kamerat av han om to uker.. I vinter hadde vi en tøff utfordring. Jeg "tok" han i å skrive sex-meldinger med en annen dame. Jeg gjorde det slutt, men tilga. Før dette skjedde flørtet han på en fest vi var sammen på med en dame som han var forelsket i rett før han møtte meg, men ikke fikk. De var også gode venner. Jeg har snakket med hun, men hun beroliget meg med at hun ikke var interessert i han og heller aldri hadde vært det på "den måten"..Men jeg har ikke klart å stole helt på han siden episoden i vinter. I forgårs lånte han pc en min og var på facebook. Han glemte å logge seg ut. Jeg er ikke for snoking men tenkte at jeg skulle følge med i ett par dager bare for å bli sikker på at han ikke driver med noe tull enda. Dette skjer nettopp: Hun som han var forelsket i sender melding: Det står bare: ... han svarer: Heisann, altfor lenge siden. Hun: Ja, det blir gjerne slik når ting er som de er.. Han: Jeg savner deg mye, du er altfor ofte oppe i hodet mitt å roter Hun: Jeg savner deg også faktisk ;-) Har du det bra? Han: Kan vel ikke skrive bra med store bokstaver, men det går greit. Litt mer prat og så sier hun god natt :-* Han svarer: åååå, den ble godt mottatt, mer enn du aner, jeg savner deg!! :-* Samtidig sender han natta melding til meg over facebook. Og hun svarer at kanskje de prates igjen snart. Jeg gråter, skjelver og er knust. Vi har hatt SÅ mange samtaler om denne kvinnen oga mange ting, samtaler om at han gikk bak ryggen min, vi var på visning på hus i går og skal dra på ferie om to uker som min sønn gleder seg kjempemye til. Hva skal jeg gjøre? tankene raser i hodet mitt. Gjøre det slutt? ringe hun? vente til ferien er over? Tar jeg dette mer seriøst enn det er? de var jo gode venner også. Men masse kyssefjes? Hjelp meg :-( Anonymous poster hash: 9bd9b...25b At han har følelser for henne, betyr ikke at han ikke at han ikke også har det for deg. Det er deg han har valgt, selv om det er tungt å komme over en forelskelse, og det kommer nok ikke til å skje noe mer mellom dem. Anonymous poster hash: 9d590...481 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 TS her...jeg har denne damen som "venn" på facebook og jeg ser at hun er innlogget. Ville dere tatt kontakt med hun. Aner virkelig ikke hva som er best. Anonymous poster hash: 9bd9b...25b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Det der hadde ikke jeg giddet. Jeg hadde sagt til han hva som skjedde og at du reiser på ferie uten han. Anonymous poster hash: d7ebe...e9b 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 At han har følelser for henne, betyr ikke at han ikke at han ikke også har det for deg. Det er deg han har valgt, selv om det er tungt å komme over en forelskelse, og det kommer nok ikke til å skje noe mer mellom dem. Anonymous poster hash: 9d590...481 Er du dum? Anonymous poster hash: 6baf9...947 8
Pottepalme Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Jeg hadde gitt klar beskjed til jenta på facebook, også hadde jeg dumpa fyren. Om hun vet at dere er i et forhold, så er hun bare sleip som faen. Hun fortjener å høre at du vet hva hun holder på med. Det er ihvertfall hva jeg hadde gjort. 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Snakk til henne! Anonymous poster hash: 94cb0...eb7 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Snakk til henne! Anonymous poster hash: 94cb0...eb7 Jeg skal skrive til henne nå...huff :-( Anonymous poster hash: 9bd9b...25b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Jeg skal skrive til henne nå...huff :-( Anonymous poster hash: 9bd9b...25b Oppdater oss! Anonymous poster hash: 94cb0...eb7 3
Aldrisur Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Føler med deg Ts. Har helt vondt i magen på dine vegne. Ønsker deg lykke til og håper du har baller til å stå på egne ben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå