Gå til innhold

TV: ''Sett inn programkortet''?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen? Hva mener dem med det? Jeg skrudde på TV-a, men den ville ikke vise TV, men bare den beskjeden. Hva skal jeg gjøre? Har GET.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Puss kortet, ta det ut og inn flere ganger. Ta strømmen. Fungerer ikke dette så er det nok enten kortet som er slitt eller kortleseren i boksen.

Anonymous poster hash: d2128...33b
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig at du i det hele tatt klarer å bruke en pc og internett når du så og si ikke klarer noen ting.

Anonymous poster hash: 7d8d7...96e
  • Liker 2
Skrevet

HVILKET KORT?!?

AnonymBruker
Skrevet

HVILKET KORT?!?

Du har vel et programkort i boksen? Eller har man kanskje ikke det hos Get. De har sikkert en feilsøkingsguide på nettsiden sin, eller så må du ringe de.

AnonymBruker
Skrevet

Etter et kjapt søk på google(som er din venn) fant jeg ut at get-boksen bruker simkort. Du finner bilder og instruksjoner på nettsida

Skrevet

Så hva skal jeg gjøre? Det kan jo ikke gjøres manuelt. Det er jo ikke et fysisk kort!

Skrevet

Hvilken leverandør er det du har tv signalene dine i fra?

Har du GET så sitter det i et fysisk kort på en av sidene av dekoderen din. På den nye GET 2 boksen sitter det på høyre side, på den gamle så sitter det på venstre side.

Har du Altibox, så må du ringe leverandøren din. Har du rikstv så sitter det en kortleser i tvn din, og i den sitter det et kort.

Så jo, når din tv sier til deg det den gjør, så er det ett fysisk kort en eller annen plass. Om du ikke skjønner opp og ned på tv'n din, så ring kundeservice til den leverandøren du har på dine tv signaler.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...