AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hvoooorfor må det vare i EN hel mnd? Ser for meg at det blir lite kontakt med han fremover. Noen flere der ute? Anonymous poster hash: ba933...a8e 1
KineAnd Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg synes det er litt deilig jeg når kjæresten min er i "modus". Og det er ikke så ofte det arrangeres så jeg overlever. Og vi pleier å gjøre kos ut av det, lage noe godt til de "store" kampene hans og så kan jeg ligge armkroken og lese bok eller noe mens han ser kamp.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Få deg noe annet å gjøre på imens. Anonymous poster hash: 987b9...32a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Få deg noe annet å gjøre på imens. Anonymous poster hash: 987b9...32a Jada, vi har avstandsforhold så jeg har ikke mangel på eget liv. Anonymous poster hash: ba933...a8e
Kong Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Syns det er koselig jeg. Vi har tradisjon om å se så mange kamper som mulig sammen, da lager vi snacks osv er trossalt bare hvert 4 år.
Gjest Awzm me Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Haha, sånn tenker kjæresten min om meg også. Han får bare sitte å game på pcen sin til vm er ferdig :D
Amarinda Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Vi ser kamper sammen. Det er det eneste tidspunktet mannen min er mer interessert i fotball enn meg (jeg er sånn moderat interessert..) så det er OK å ha noe å se på sammen.
HedvigR Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Tenk så artig han har det denne perioden da :D det må jo være koselig å tenke på. Er skikkelig stemning med VM når man er skikkelig engasjert, herlig følelse Hvis du ikke er så interessert selv vil jeg anbefale å sette av denne tiden til ting i synes er artig, men som typen ikke er så begeistra for. Litt småkjipt kanskje, men det er jo bare for en periods.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Det er intenst i gruppespillet, så roer det seg ned når utslagsrundene begynner. I antall kamper, mener jeg, spenningen tar seg bare mer og mer opp. Han har det moro, la ham nå kose seg med fotball-VM hvert fjerde år Anonymous poster hash: 4b57a...aa7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå