Gå til innhold

Hjelp til å finne størrelse på bikini fra Victoria secrets

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bestille bikini fra Victoria secrets. Synes det er vanskelig å vite hvilken størrelse jeg skal bestille. Målene mine er:

Rundt puppene på det største 88cm

Under puppene 73 cm

Rundt hoftene på det breieste 86 cm.

Kan noen hjelpe ...please?

Anonymous poster hash: 9470b...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bestilt to bikinier derfra nå nylig og da valgte jeg samme størrelse som jeg bruker til vanlig. bikiniene satt som et skudd :) ellers så er det jo ganske god informasjon om mål og størrelser på nettsidene. de er forresten superraske på frakt - ble positivt overraska :)

Skrevet

har bestilt to bikinier derfra nå nylig og da valgte jeg samme størrelse som jeg bruker til vanlig. bikiniene satt som et skudd :) ellers så er det jo ganske god informasjon om mål og størrelser på nettsidene. de er forresten superraske på frakt - ble positivt overraska :)

Vet du hvor fort du fikk det levert?

Skrevet

Jeg også syntes de var helt vanlig i størrelsene, kanskje en liten anelse mindre enn H&M sine, men de er jo litt store i størrelsen da....

Skrevet

Vet du hvor fort du fikk det levert?

ja, det gikk ca en uke :) det står forventet leveringsdato på mailen du får etter å ha bestilt, men den stemte ikke hos meg. jeg bestilte en bikini 4/6 og fikk forventet leveringsdato 3/7, men fikk den 11/6 :)

Skrevet

Jeg har også bestilt derfra, samme str som jeg bruker i h&m-klær. Sitter veldig bra på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...