AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg skal bestille bikini fra Victoria secrets. Synes det er vanskelig å vite hvilken størrelse jeg skal bestille. Målene mine er: Rundt puppene på det største 88cm Under puppene 73 cm Rundt hoftene på det breieste 86 cm. Kan noen hjelpe ...please?Anonymous poster hash: 9470b...a3a
fresia Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 har bestilt to bikinier derfra nå nylig og da valgte jeg samme størrelse som jeg bruker til vanlig. bikiniene satt som et skudd ellers så er det jo ganske god informasjon om mål og størrelser på nettsidene. de er forresten superraske på frakt - ble positivt overraska
lulle Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 har bestilt to bikinier derfra nå nylig og da valgte jeg samme størrelse som jeg bruker til vanlig. bikiniene satt som et skudd ellers så er det jo ganske god informasjon om mål og størrelser på nettsidene. de er forresten superraske på frakt - ble positivt overraska Vet du hvor fort du fikk det levert?
Puny Skrevet 16. juni 2014 #4 Skrevet 16. juni 2014 Jeg også syntes de var helt vanlig i størrelsene, kanskje en liten anelse mindre enn H&M sine, men de er jo litt store i størrelsen da....
fresia Skrevet 16. juni 2014 #5 Skrevet 16. juni 2014 Vet du hvor fort du fikk det levert? ja, det gikk ca en uke det står forventet leveringsdato på mailen du får etter å ha bestilt, men den stemte ikke hos meg. jeg bestilte en bikini 4/6 og fikk forventet leveringsdato 3/7, men fikk den 11/6
Ramona Skrevet 16. juni 2014 #6 Skrevet 16. juni 2014 Jeg har også bestilt derfra, samme str som jeg bruker i h&m-klær. Sitter veldig bra på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå