AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 jeg er i et ganske nytt forhold, 1 mnd ca. han har nettopp fått ny jobb, sjefs stilling, og han jobber heeele tiden. jeg har vært med han 5 ganger på 1 mnd, forde han har aldri tid. jeg er så usikker på om dette er noe å satse på? han er virkelig fantastisk, og ikke så slem og badboy som de jeg vanligvis går for. jeg synes det er tungt å ikke se han mer, jeg er jo veldig glad i han. savner han sånn hele tiden! hvor ofte er du med kjæresten din? og ville du fortsatt forholde om du var i min situasjon? Anonymous poster hash: 01d7f...17e
iilers Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg og xen min var stort sett sammen i helgene og noen ganger også i ukedagene. Hvis jeg var i din situasjon ville jeg fortsatt forholdet en stund til. Forholdet har ikke vart lenge at jeg tror dere har fått tid til å teste ut ulike muligheter så dere får vært mer sammen. Hvis det er helt umulig for han å tilbringe mer tid sammen med deg ville jeg sluttet forholdet hvis det føltes uutholdelig.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Jeg og xen min var stort sett sammen i helgene og noen ganger også i ukedagene. Hvis jeg var i din situasjon ville jeg fortsatt forholdet en stund til. Forholdet har ikke vart lenge at jeg tror dere har fått tid til å teste ut ulike muligheter så dere får vært mer sammen. Hvis det er helt umulig for han å tilbringe mer tid sammen med deg ville jeg sluttet forholdet hvis det føltes uutholdelig. Tusen takk for godt svar! Anonymous poster hash: 01d7f...17e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg vil tro han ikke er interessert nok. Jeg har datet menn med sjefsstillinger, entrepreneurer som trener og er sosiale daglig, en som var deleier i eget firma samtidig som han fullforte en MBA hos en eliteskole. De hadde tid å treffe meg. Man har tiden man tar seg. Vil man så kan man. Om ikke hele tiden, så ofte nok. Anonymous poster hash: 096c0...208
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 If there's a will, there's a way. Anonymous poster hash: edbc7...b43 1
blondien Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg vil tro han ikke er interessert nok. Jeg har datet menn med sjefsstillinger, entrepreneurer som trener og er sosiale daglig, en som var deleier i eget firma samtidig som han fullforte en MBA hos en eliteskole. De hadde tid å treffe meg. Man har tiden man tar seg. Vil man så kan man. Om ikke hele tiden, så ofte nok. Anonymous poster hash: 096c0...208 er det ejg desverre mistenker...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Ikke trekk for raske konklusjoner, TS. Et stikkord her er NY jobb og sjefsstilling. At han må satse mye tid nå i starten er helt normalt. La dette få en sjanse, er mitt råd.Anonymous poster hash: 98b38...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Fem treff på fire uker er jo ikke lite da. Anonymous poster hash: 3afc6...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ville gitt det litt tid Både jeg og kjæresten min jobber myye, og mange dager til helt forskjellige tider i døgnet. Han er sjef, så han har jobben rundt seg hele tiden og tenker mye på denne. Det samme gjør jeg. Men det er de litt koselige tingene med å vite at du har det trygt og godt med en kjæreste, selv om det blir hektisk på jobb. Nå er vi samboere, så det blir litt annerledes, men jeg liker å savne ham litt også. Også er det ingenting som er deiligere å komme hjem fra en lang dag på jobb, og bli vartet opp. Gi det litt tid nå som det er i startsfasen. Han er nok veldig fan av deg, selv om han er travel på jobb Det er viktig at du ikke "bruker det mot han" på en måte også. Han er nok veldig usikker, og ønsker å gjøre en god jobb. Send små, koselige meldinger som: Savner deg osv. Det er alltid veldig hyggelig å få. En dag dere skal være sammen, kan du jo varte han opp litt ekstra Gjør noe spesielt som du vet han setter pris på. Anonymous poster hash: 00a8a...0ac
Gjest Linneah2013 Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 jeg er i et ganske nytt forhold, 1 mnd ca. han har nettopp fått ny jobb, sjefs stilling, og han jobber heeele tiden. jeg har vært med han 5 ganger på 1 mnd, forde han har aldri tid. jeg er så usikker på om dette er noe å satse på? han er virkelig fantastisk, og ikke så slem og badboy som de jeg vanligvis går for. jeg synes det er tungt å ikke se han mer, jeg er jo veldig glad i han. savner han sånn hele tiden! hvor ofte er du med kjæresten din? og ville du fortsatt forholde om du var i min situasjon? Anonymous poster hash: 01d7f...17e Dere har bare vært sammen en måned, veldig kort tid. Vær tålmodig ei stund, begynner du å "mase" allerede nå, ødelegger du forholdet. Gi han tid til å komme seg inn i den nye jobben, så tenker jeg han får mer tid til deg etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Dette er et veldig godt eksempel på hva vi menn må slite med. 1. Vi har et konstant press på jobb om å yte og spesielt i dette tilfellet er det snakk om ny sjefsjobb. Det er enorme krav som settes 2. Vi har damer som ikke forstår Ender opp med at vi er dobbelt stresset. Jobben må komme først, og det må dere damer forstå. Ja, hvis dere blir syke og det står om liv vil vi selvsagt stille opp, men å kutte jobb for at du vil kose på sofaen er helt feil priortering. Anonymous poster hash: 2d6f1...ea2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 jeg er i et ganske nytt forhold, 1 mnd ca. han har nettopp fått ny jobb, sjefs stilling, og han jobber heeele tiden. jeg har vært med han 5 ganger på 1 mnd, forde han har aldri tid. jeg er så usikker på om dette er noe å satse på? han er virkelig fantastisk, og ikke så slem og badboy som de jeg vanligvis går for. jeg synes det er tungt å ikke se han mer, jeg er jo veldig glad i han. savner han sånn hele tiden! hvor ofte er du med kjæresten din? og ville du fortsatt forholde om du var i min situasjon? Anonymous poster hash: 01d7f...17e Det kommer jo an på om du synes det er ok å være i et forhold der du er mindre viktig enn en jobb? Etter en mnd kan på den ene siden sikkert alle forstå at jobben er viktigere enn daten (en må jo leve av noe, og forelskelse og sex er det ikke), men på den andre siden: en har tid til det en vil ha tid til. Det er ikke slik at han "ikke har tid" til deg. Han finner ikke tid til deg. Antagelig fordi han synes jobben er artigere og viktigere enn deg. Så da blir jo spørsmålet: er dette noe du synes er ok, eller ikke? Personlig preferanse bestemmer her. Mange synes det er helt fint, andre liker det dårlig. Hva enn du gjør: ikke sats om du ikke synes det er ok, og gå rundt og tro at det vil endre seg. Sannsynligheten for det er meget lav.Anonymous poster hash: e7168...f4a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 jeg er i et ganske nytt forhold, 1 mnd ca. han har nettopp fått ny jobb, sjefs stilling, og han jobber heeele tiden. jeg har vært med han 5 ganger på 1 mnd, forde han har aldri tid. jeg er så usikker på om dette er noe å satse på? han er virkelig fantastisk, og ikke så slem og badboy som de jeg vanligvis går for. jeg synes det er tungt å ikke se han mer, jeg er jo veldig glad i han. savner han sånn hele tiden! hvor ofte er du med kjæresten din? og ville du fortsatt forholde om du var i min situasjon? Anonymous poster hash: 01d7f...17e Du tar sannsynligvis dårlige valg når det kommer til gutter. Enten er de skittstøvler eller så har de ikke tid til deg. Bruk litt mer tid på å finne noen som passer til deg, og som vi det samme som deg. Egentlig er det litt rart. At han jobber så mye at han kun har hatt mulighet til å treffe deg 5 ganger på en måned. Hadde han villet treffe deg så hadde han fått det til. Hva har dere gjort disse fem gangene ? Hatt sex ? Er han like interessert i forholdet som du er ? Eller er dere bare knullekompiser ? Virker rart dette. Anonymous poster hash: f2e8c...a11
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Dette er et veldig godt eksempel på hva vi menn må slite med. 1. Vi har et konstant press på jobb om å yte og spesielt i dette tilfellet er det snakk om ny sjefsjobb. Det er enorme krav som settes 2. Vi har damer som ikke forstår Ender opp med at vi er dobbelt stresset. Jobben må komme først, og det må dere damer forstå. Ja, hvis dere blir syke og det står om liv vil vi selvsagt stille opp, men å kutte jobb for at du vil kose på sofaen er helt feil priortering. Anonymous poster hash: 2d6f1...ea2 Ja, men det må vi damer. Vi må jobbe 100% og kanskje ha mer ansvar og høyere utdannelse. Men enda så mener dere menn at vi må jo skjønne at dere har det travelt, men å forstå at vi har det klarer dere ikke. Og da mn får barn med en sånn, så forventer han at dama skal ta alt med barnet, alt praktisk og alt generelt, for han er så travel må du vite. Enda du har mer ansvar, mer utdanning og en jobb som krever full konsentrasjon hver dag. Ikke rart mange kvinner nøter veggen og blir mer og mer sykemeldt. Menn klarer kun jobb, men vi kvinner skal klare full jobb og alt annet med familien AS. Mannen skal helst ha det som hotell med ferdig laget middag, vasket klær og ryddig hus i tillegg til at han kun ser barna en time før leggetid, hvis det.. og da er han så sliten at han tror han må legge seg på sofaen. Da har kona vært på jobb, levert/hentet i barnehage, laget middag med slitne og slurvete unger, og etter middag så er det da enten ut eller aktivitet inne i tillegg til matpakker til dagen etter, vaske klær og legge fram rene klær og ta med skift til barnehagen osv, og da barnet er lagt er det å bruke hele kvelden på å rydde/vaske, henge opp klær også sengen. Gjerne mens mannen ligger på sofaen og legger seg først uten å tilby hjelp, for han er så sliten. Stakkars.. Og forstå at han faktisk ikke vet hvordan det er å ha ansvar for en familie, det går ikke. For han gjør jo så mye vet du. Han tok ut av oppvasken i forrige uke. Gud bedre, jeg vet det finnes Br menn der ute. Men jaggu finnes det mange duster.Anonymous poster hash: d2dfc...733 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Ja, men det må vi damer. Vi må jobbe 100% og kanskje ha mer ansvar og høyere utdannelse. Men enda så mener dere menn at vi må jo skjønne at dere har det travelt, men å forstå at vi har det klarer dere ikke. Og da mn får barn med en sånn, så forventer han at dama skal ta alt med barnet, alt praktisk og alt generelt, for han er så travel må du vite. Enda du har mer ansvar, mer utdanning og en jobb som krever full konsentrasjon hver dag. Ikke rart mange kvinner nøter veggen og blir mer og mer sykemeldt. Menn klarer kun jobb, men vi kvinner skal klare full jobb og alt annet med familien AS. Mannen skal helst ha det som hotell med ferdig laget middag, vasket klær og ryddig hus i tillegg til at han kun ser barna en time før leggetid, hvis det.. og da er han så sliten at han tror han må legge seg på sofaen. Da har kona vært på jobb, levert/hentet i barnehage, laget middag med slitne og slurvete unger, og etter middag så er det da enten ut eller aktivitet inne i tillegg til matpakker til dagen etter, vaske klær og legge fram rene klær og ta med skift til barnehagen osv, og da barnet er lagt er det å bruke hele kvelden på å rydde/vaske, henge opp klær også sengen. Gjerne mens mannen ligger på sofaen og legger seg først uten å tilby hjelp, for han er så sliten. Stakkars.. Og forstå at han faktisk ikke vet hvordan det er å ha ansvar for en familie, det går ikke. For han gjør jo så mye vet du. Han tok ut av oppvasken i forrige uke. Gud bedre, jeg vet det finnes Br menn der ute. Men jaggu finnes det mange duster.Anonymous poster hash: d2dfc...733 Du følte deg åpenbart truffet? Anonymous poster hash: 5524a...c98
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Nå er vi samboere, så det blir litt annerledes, men jeg liker å savne ham litt også. Anonymous poster hash: 00a8a...0ac Dette er en ting de fleste ikke forstår... Anonymous poster hash: 2cfcb...819
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Ja, men det må vi damer. Vi må jobbe 100% og kanskje ha mer ansvar og høyere utdannelse. Men enda så mener dere menn at vi må jo skjønne at dere har det travelt, men å forstå at vi har det klarer dere ikke. Og da mn får barn med en sånn, så forventer han at dama skal ta alt med barnet, alt praktisk og alt generelt, for han er så travel må du vite. Enda du har mer ansvar, mer utdanning og en jobb som krever full konsentrasjon hver dag. Ikke rart mange kvinner nøter veggen og blir mer og mer sykemeldt. Menn klarer kun jobb, men vi kvinner skal klare full jobb og alt annet med familien AS. Mannen skal helst ha det som hotell med ferdig laget middag, vasket klær og ryddig hus i tillegg til at han kun ser barna en time før leggetid, hvis det.. og da er han så sliten at han tror han må legge seg på sofaen. Da har kona vært på jobb, levert/hentet i barnehage, laget middag med slitne og slurvete unger, og etter middag så er det da enten ut eller aktivitet inne i tillegg til matpakker til dagen etter, vaske klær og legge fram rene klær og ta med skift til barnehagen osv, og da barnet er lagt er det å bruke hele kvelden på å rydde/vaske, henge opp klær også sengen. Gjerne mens mannen ligger på sofaen og legger seg først uten å tilby hjelp, for han er så sliten. Stakkars.. Og forstå at han faktisk ikke vet hvordan det er å ha ansvar for en familie, det går ikke. For han gjør jo så mye vet du. Han tok ut av oppvasken i forrige uke. Gud bedre, jeg vet det finnes Br menn der ute. Men jaggu finnes det mange duster.Anonymous poster hash: d2dfc...733 Anonymous poster hash: 2d6f1...ea2 Du er kanskje unntaket med en dustemann. Jeg leverer, jobber 8 timer, spiser og leker med ungene. Når barna sover er det rett jobbmodus. Statistikken viser at kvinner jobber totalt mindre enn menn inkludert husarbeid. Menn kutter også i større grad venner for å prioritere familie og jobb.(har ingen venner jeg har gjort noe med på minst 10 år) synd for deg men finn deg en vanlig mann. Anonymous poster hash: 2d6f1...ea2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Fin avsporing ABer. Ikke rart mange sliter med å finne plass i samfunnet, med så mange utviskninger. TS, hva gjør at du ikke kan støtte han i det han gjør? Kan du være heiajente? (Nei, jeg hater ikke jenter) Anonymous poster hash: 2cfcb...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå