sarabella Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå, men fant ikke noen annet hvor det kunne passe bedre Men, jeg og samboeren tenker å ta turen over til Storlien når skattepengene kommer. Handle inn litt bacon, annet kjøtt, øl, røyk og snus. Har aldri vært der før, så er det noen her som er kjent med hvilke butikker som er der, og hvor det lønner seg å handle? Og hva med toll, er det ofte bemannet toll på grensa mellom Storlien og Norge? Regner med at vi kjøper med litt mer enn vi har lov, selv om det ikke er snakk om storhandel av hverken tobakk eller alkohol.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 På Storlien har du Konsum, Kjører du litt lengre kommer du først til Nabo-cash. og enda noen mil til Åre der det er flere butikker samt systembolag. Tollen på Storlien er alltid betjent. Anonymous poster hash: 7c260...151 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå, men fant ikke noen annet hvor det kunne passe bedre Men, jeg og samboeren tenker å ta turen over til Storlien når skattepengene kommer. Handle inn litt bacon, annet kjøtt, øl, røyk og snus. Har aldri vært der før, så er det noen her som er kjent med hvilke butikker som er der, og hvor det lønner seg å handle? Det er bedre å handle på konsum enn på nabocash. Tobakkskiosken ved siden av Sylvias Kanonbar har den rimeligste tobakken. Kjører dere dit med bil, er det mulighet for å besøke denne kiosken. Reiser dere med gratis-bussene, er det ikke mulighet for å handle på tobakkskiosken. Anonymous poster hash: 0021b...98c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Vet ikke om jeg poster i riktig forum nå, men fant ikke noen annet hvor det kunne passe bedre Men, jeg og samboeren tenker å ta turen over til Storlien når skattepengene kommer. Handle inn litt bacon, annet kjøtt, øl, røyk og snus. Har aldri vært der før, så er det noen her som er kjent med hvilke butikker som er der, og hvor det lønner seg å handle? Og hva med toll, er det ofte bemannet toll på grensa mellom Storlien og Norge? Regner med at vi kjøper med litt mer enn vi har lov, selv om det ikke er snakk om storhandel av hverken tobakk eller alkohol. Gratis buss til Konsum Storlien (Coop Extra) http://llilledal.mamutweb.com/subdet2.htm https://nb-no.facebook.com/Thorleifsbussreiser Anonymous poster hash: 0021b...98c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Coop extra (konsum) er bedre enn nabocash. Vi handler alltid der, og røyk og godteri handler vi alltid på Le ski/superpris. Mest sansynlig går det helt fint å ta med litt ekstra. Vi handler der ca 1 gang i måneden og vi har aldri oplevd å bli stoppet. Har heller ikke sett noen andre bli stoppet. Anonymous poster hash: 3f135...d5a
sarabella Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2014 Takk for svar! Vi kjører bil, så da kan vi handle tobakk litt billigere.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Takk for svar! Vi kjører bil, så da kan vi handle tobakk litt billigere. Fint Betal med Visakort for å få best mulig kurs, og betal på den svenske kortautomaten og ikke den norske, da den automaten for betaling i sv. kr lønner seg best. Mange gode tilbud på matvarer og brus på Konsum (Coop Extra) De har også den beste maten, sammenlignet med Nabocash sin butikk. God tur! Anonymous poster hash: 0021b...98c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Jeg var på harryhandel der for en ukes tid siden! Dro på Euro cash, da. Skulle ikke handle så mye, mest for å få en tur. Kjøpte noen billige brett med brus (priseksempler: 99 kr for 24 bokser pepzi max, 119 for 24 bokser cherry coke), og bacon. Pleier å handle capri sonne til barna, men nå har vi så mye igjen av det i kjelleren, etter forrige tur. Neste gang skal jeg sjekke ut Coopen/konsumen, etter anbefalingene fra dere! Vi spiste god buffetlunsj på den restauranten i samme bygg som tobakkssjappa, Le Ski, er det det den heter? Buffeten der kan anbefales! Anonymous poster hash: e8dab...31f
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Er over grensen ganske ofte og har aldri opplevd noen kontroller eller blitt stoppet.Anonymous poster hash: e0477...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå