Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To år etter bruddet er eksen fortsatt pågående og truer med vold. Dvs. Det er ikke meg han skal kveste, men min neste kjæreste. Har ikke ny kjæreste ennå, men bekymrer meg syk.. Vet jo ikke om det er for å skremme meg eller om han faktisk vil gå løs på denne evt nye typen.

Hva gjør jeg? Noen med lignende opplevelser?

Anonymous poster hash: a41d5...08e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Politiet...

Anonymous poster hash: 938f0...c05

Skrevet (endret)

Ille

Endret av Mikrokosmos
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var i samme situasjon som deg. Gikk fra en voldelig eks og var veldig redd han skulle oppsøke meg. Nå er det to år siden det ble slutt og jeg er fremdeles redd han skal komme etter meg eller min nye kjæreste. Han har aldri truet meg, det gjorde litt vanskelig å gå til politet.

Men jeg skrev han en melding direkte hvor sa nøyaktig hva jeg var redd for. Han svarte da at jeg ikke trengte å være redd, det som hadde skjedd før det var da vi var sammen og han skulle aldri gjøre noe igjen. Jeg stoler på han fortsatt ikke og er som sagt fremdeles redd han dukker opp. Han ønsker meg lykke til ogsåz

Anonymous poster hash: aa821...e97

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg var i samme situasjon som deg. Gikk fra en voldelig eks og var veldig redd han skulle oppsøke meg. Nå er det to år siden det ble slutt og jeg er fremdeles redd han skal komme etter meg eller min nye kjæreste. Han har aldri truet meg, det gjorde litt vanskelig å gå til politet.

Men jeg skrev han en melding direkte hvor sa nøyaktig hva jeg var redd for. Han svarte da at jeg ikke trengte å være redd, det som hadde skjedd før det var da vi var sammen og han skulle aldri gjøre noe igjen. Jeg stoler på han fortsatt ikke og er som sagt fremdeles redd han dukker opp. Han ønsker meg lykke til ogsåz

Anonymous poster hash: aa821...e97

AnonymBruker
Skrevet

Om han tar kontakt med deg og er truende, ville jeg bedt om et besøksforbud mot ham. Da kan han ikke oppsøke deg eller ta kontakt på annet vis.

Anonymous poster hash: 68a3d...e4b

Skrevet

Kontakt politiet og ta en tur innom krisesenteret. De kan hjelpe med råd ift hva du skal gjøre.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...