Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å refinansiere et boliglån som er helt nedbetalt? Altså ta opp lån på boligen igjen?

Anonymous poster hash: 65c21...fcf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS igjen her, er det ellers noen spesielle betingelser for refinansiering? Hva innebærer det egentlig, blir det som et vanlig boliglån igjen?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta opp boliglån på lik linje med alle andre.

Hvis du bruker samme bank, slipper du gebyr for pantobligasjon.

Anonymous poster hash: b96fe...f76
Skrevet

Refinansiere noe som ikke finnes?

Du kan ta opp lån med sikkerhet i bolig?

AnonymBruker
Skrevet

Refinansiere noe som ikke finnes?

Du kan ta opp lån med sikkerhet i bolig?

Blir det da et boliglån?

Saken er den at jeg har nedbetalt boliglånet, men ønsker å låne penger får å pusse opp boligen, for deretter å bruke penger spart på bsu til å nedbetale lånet, vet du om det er mulig?

Skrevet

Nedbetalt gjeld på bolig, er fullt mulig å søke om lån igjen med pant i bolig. Bare ta kontakt med din bank.

Jobber som finansrådgiver, så er bare å spørre :)

AnonymBruker
Skrevet

Nedbetalt gjeld på bolig, er fullt mulig å søke om lån igjen med pant i bolig. Bare ta kontakt med din bank.

Jobber som finansrådgiver, så er bare å spørre :)

Aha, så fint, takk for svar :) Blir det da et boliglån, eller annen tupe lån med pant i bolig? Og får man samme betingelser som et ordinært boliglån?

Skrevet

Slik det er i DNB, så er det de samme betingelsene som ord. boliglån. Samme renten, samme nedbetalingstid osv. Noen banker gir forskjellig rente ut ifra størrelsen på lånet.

AnonymBruker
Skrevet

Slik det er i DNB, så er det de samme betingelsene som ord. boliglån. Samme renten, samme nedbetalingstid osv. Noen banker gir forskjellig rente ut ifra størrelsen på lånet.

Vil det da si at jeg kan bruke penger jeg har på bsu til å nedbetale dette lånet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...