Gå til innhold

Synes kvinner det er deilig med en penis på 16.5 til 17 cm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min penis er mellom 16.5 og 17 cm - lengde og tykkelse avhenger litt av hvor kåt jeg er. Høres det ut som en OK størrelse for deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja såklart. Du ligger jo over normalen:) Størrelsen din er perfekt. Er jo ikke noe digg med en som er større enn det.

Blir jo bare ondt:) Gå ut å kos deg med kjeppen..

Anonymous poster hash: 81f98...006

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge den sitter på rett mann, og helst ikke en usikker kgpenistrådstartermann.

Anonymous poster hash: 89603...6f6
  • Liker 15
Skrevet

Ja såklart. Du ligger jo over normalen:) Størrelsen din er perfekt. Er jo ikke noe digg med en som er større enn det.

Blir jo bare ondt:) Gå ut å kos deg med kjeppen..

Det var gøy å høre :) Jeg føler jeg "passer" rimelig godt inn i de jentene jeg har hatt sex med.

Skrevet

Så lenge den sitter på rett mann, og helst ikke en usikker kgpenistrådstartermann.

Anonymous poster hash: 89603...6f6

Hvorvidt det er usikkerhet eller personlig interesse kan diskuteres :)

Skrevet

Gjør du dette kun for å finne noen å knulle på?

Skrevet

Penisen min er på ca 13 cm i erigert tilstand. Har hørt den er liten fra noen av mine ekser, men at den likevel var nok til å tilfredstille dem.... Skal jeg være helt ærlig så ønsker jeg den var noe tykkere og lengre...

Skrevet

Jeg tror mange menn missforstår "Kvinneguiden". dette er ikke et sted for å guide kjeppen din til en mus!

• Liker 7
Skrevet

Penisen min er på ca 13 cm i erigert tilstand. Har hørt den er liten fra noen av mine ekser, men at den likevel var nok til å tilfredstille dem.... Skal jeg være helt ærlig så ønsker jeg den var noe tykkere og lengre...

Seriøst? Er jo deilig med din størrelse. Den er jo perfekt. Du har ca like stor som resten av befolkningen

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok en perfekt penis for kvinner. Den typen penis kvinner savner når de går fra et forhold med deg, til et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 1a64b...f9a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange menn missforstår "Kvinneguiden". dette er ikke et sted for å guide kjeppen din til en mus!

Nei men er er så mange som er usikre på størrelsen helt uten grunn.. Blir oppgitt av å se folk som har 15 cm sitter å "skriker" fordi de ikke vet om den er normal.. Da er noe galt:)

Gjest lipgloss
Skrevet

Så lenge den sitter på rett mann, og helst ikke en usikker kgpenistrådstartermann. Anonymous poster hash: 89603...6f6

hehe,sant så sant:))

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker ikke for hele befolkningen av kvinneguiden, selv har jeg chattet og møtt en irl som jeg har hatt sex med.

En annen har jeg også hatt god kontakt med som ikke førte til noe mer pga avstanden.

Anonymous poster hash: 59278...80e

Skrevet

Er kjemien som teller, ikke størrelsen :)

...tatt fra egen erfaring.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja du sier noe der.:) En mann med liten som har god selvtilitt tenner meg mere enn de som har bittelitt større og dårlig selvtillit. Er så små forskjeller at det aldri blir noen problemstilling.:)

Skrevet

Jeg synes 16-17 er perfekt :)

• Liker 2
Skrevet

Slapp eller erigert?

Skrevet

Deilig størrelse :3

Gjest Heartbeat
Skrevet

Passe fint med mye mindre også. En liten finger e r nok til å tilfredstille meg iallefall :) Vær stolt av penisen din !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min penis er mellom 16.5 og 17 cm - lengde og tykkelse avhenger litt av hvor kåt jeg er. Høres det ut som en OK størrelse for deg?

Hva i all verden for slags dusteinnlegg er nå dette?

Anonymous poster hash: 83797...460

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...