Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått tiltakspenger siden like etter påske. Jeg visste ikke at jeg hadde fått plass det før rundt en uke før jeg skulle begynne så hadde også da sendt inn en søknad om sosialhjelp. Nå er det sånn at jeg ikke skjønner hva som har skjedd for at rundt den 9.mai fikk jeg vedtak i posten om av sosialstønaen var innvilget for mai selvom jeg var på kurs. Og for at denne søknaden da kunne behandles videre måtte kjeg sende inn søknaden om tiltakspengene. Så det er vel ikke jeg som har glemt å opplyse om noe? Er det sånn nå at jeg har fått dobbelt for mai? Etter det jeg oppfattet i det forrige vedtaket var at tiltakspengene er forskuddsbetalt og at det jeg fikk i mai er en inntekt for juni osv. Fordi at det stod ytelsene for sosialstønaden kunne bli redusert fordi jeg fikk tiltakspenger Fikk også sosialstønad i april og ikke noe redusert da jeg også var på kurs ca. 7 dager i april. Så er det noen som kan forklare meg... Skjønner ingenting...Jo, og saksbehzandleren min på NAV ba meg om å sende inn en ny søknad for juni fordi jeg tydligvis kunne få noe mellomlegg fra summen av tiltakspengene og til max ytelse av sosialhjelp. Han hadde vel ikke gjort det om jeg hadde hatt krav på noe mer??

Anonymous poster hash: 52e87...cfc
Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Det smarteste du kan gjøre er å ta kontakt med Nav :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye får du utbetalt i tiltakspenger hver måned?

Anonymous poster hash: 735d3...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...