magnhild Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har fått se 2005 kolleksjonen av MS sine kjoler. De kommer i salg fra aug-sept i år. Ikke bare jeg som har sett de da, men mange heldige bergensere. Det var veldig mye fint, i alle fall om man liker stener og glitter og slikt noe. Men det var kun en jeg likte godt utseende på, men den passet ikke meg. Men jeg fant jo da selvsagt en 'gammel' MS kjole som var helt topp. Og den vet jeg at flere her inne har også. Nemlig Courtney. Men til forskjell fra alle, som jeg vet da, så vil jeg ha den i rød... Åh jeg gleder meg sånn. Håper jeg klarer å bestemme meg snart... Men her kan dere se Courtney, sikkert for n'te gang og her ser dere fargen jeg vil ha på den. Jeg har prøvd denne kjolen i dag også, og den var bare rålekker!! MEn litt for enkel for meg tror jeg. MEn hvem vet... Kanskje det blir den til slutt!! Jeg kunne fortsatt med hvilke blomster jeg vil ha, og sko, men skal stoppe nå. Så får alle 2005 bruder glede seg til MS sine kjoler kommer i butikkene!!
Gjest Muslingen Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Utrolig flott kjole!! Kjempefin farge!
Måne Skrevet 19. juni 2004 #5 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har prøvd den...enda finere i virkeligheten. Synes den er kjempefin!
Gjest Odense Skrevet 20. juni 2004 #6 Skrevet 20. juni 2004 Sukk...elsker Maggie Sottero kjolene...Synst at de er de absolutt fineste..Kan nesten ikke vente til jeg skal bruke min om knappe to uker :-)
Bridesilly Skrevet 20. juni 2004 #7 Skrevet 20. juni 2004 Samme kjole som jeg skal ha! Men i hvit da... Ville bare tipse deg om at det finnes mye nyttig info for MS tilhengere på http://www.livejournal.com/community/maggiebrides/ Det hjelper å orientere seg litt utenfor Norges grenser når det gjelder brudekjoler. Et eksempel: I UK sier MS forhandlere at man aldri skal ha korsett under en MS kjole. Jeg fant ut at det stemte! Heldigvis FØR jeg anskaffet overdelen jeg hadde tenkt å kjøpe......De jeg snakket med i butikken her mente at det måtte være HELT feil....til de så resultatet Lykke til med kjolen!
Marie H Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Ikke korsett under MS-kjoler?!?? Hvorfor ikke? Jeg prøvde min med korsett og det var da ikke noe galt med det. Snarere tvert i mot synes nå jeg. Hvorfor skal man ikke ha det?
magnhild Skrevet 23. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 23. juli 2004 Fordi det for det aller meste er korsett på MS sine kjoler. Da blir det smør på flesk. Kan heller bruke noe litt enklere under, uten spiler og slike ting. Men om kjolen ikke har korsett i seg selv, så er det best med det under...
Peluche Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 Hmmm... dette kommer nå helt an på fasongen på både bruden og kjolen og kombinasjonen av disse det da. Selvsagt er det penest om man kan gå uten noe under, det gjelder jo alle klær, både brudekjoler og vanlige kjoler, men siden det er få av oss som er velsignet med sånne kropper må man av og til ha litt hjelp.... har man tung byste er kjolene definitivt penere hvis man får litt løft og støtte foran, korsettliv eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå