AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ser at man kan lage vennelister. Vil de jeg legger i listen se at de ligger i denne listen? F.eks. hvis jeg lager listen "Folk jeg ikke liker", vil de få beskjed om at de er i denne listen? Hvorfor kan jeg ikke slette gamle innlegg? Det gjelder noen innlegg jeg har skrevet på venners vegger, og innlegg jeg har skrevet hos folk jeg ikke lenger er venn med. Hvordan går jeg frem for å slette disse? Anonymous poster hash: be1c7...008
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 1) Nei, de får ikke beskjed om det, den sorteringen gjør du helt selv og uten at de kjenner til den. 2) Det skal gå an å slette egne innlegg. Sikker på at det ikke dukker opp en liten pil eller et kryss oppe til høyre når du lar musepekeren hvile over et innlegg du har skrevet? Der skal du kunne slette. Hvis ikke det fungerer er det antagelig noe gærent. Anonymous poster hash: 90096...dfa
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 1) Nei, de får ikke beskjed om det, den sorteringen gjør du helt selv og uten at de kjenner til den. 2) Det skal gå an å slette egne innlegg. Sikker på at det ikke dukker opp en liten pil eller et kryss oppe til høyre når du lar musepekeren hvile over et innlegg du har skrevet? Der skal du kunne slette. Hvis ikke det fungerer er det antagelig noe gærent. Anonymous poster hash: 90096...dfa Takk for raskt svar! Når jeg velger "slett" og "ok" får jeg opp en beskjed om at jeg ikke har tilgang til siden. Anonymous poster hash: be1c7...008
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Bare hyggelig! Hm. Det er godt mulig man ikke kan slette hos venner man senere har slettet, det gir forsåvidt mening at du overhodet ikke kan påvirke deres Facebook-vegg når dere ikke lenger er venner, selv hvis du en gang i tiden har skrevet innlegget selv. Når det gjelder innlegg på veggene til folk du fortsatt er venner med lyder det rart, og jeg kan dessverre ikke hjelpe. Er derimot sikker på at de ikke varsles om dette med lister, så får noen som vet mer enn meg svare på det andre. Anonymous poster hash: 90096...dfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå