AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Sikkert et underlig spørsmål - men kan man tippe lotto i kiosken som er på innsiden av sikkerhetskontrollen? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg og en kompis spiller en fast rekke hver lørdag, og det var hans tur til å betale for kupongen vår. Han trodde han kunne gjøre dette på flyplassen, men påstår i ettertid at det ikke var mulig å spille lotto i kiosken (men jeg tror han ble sittende i baren med gutta og glemte hele greia..)- ergo gikk vi glipp av trekningen forrige lørdag - og jeg tør ikke engang tenke på å sjekke forrige ukes lottotall - tenk OM vår faste rekke var trukket ut til en pengepremie.. Nå har vi en dustete diskusjon ang dette. (Jada, vet man kan spille på nett osv, men vi har en gammel og satt avtale om å levere "vår" rekke annenhver gang - alltid på lørdag og konsekvent samme tallrekke.. Nok om forklaringen; Kan man tippe lotto på gardermoen eller ikke? (dvs; glemte han det eller prater han sant?) Anonymous poster hash: 861f5...280
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Dersom det er Narvesen der så kan en garantert tippe mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Dersom det er Narvesen der så kan en garantert tippe mener jeg. Narvesen er på utsiden, men jeg har sett de i hvert fall har flaxlodd i kioskene på innsiden. Er ikke sikker når det gjelder lotto. I tillegg er det jo frister for hvor sent eller tidlig man kan levere. Anonymous poster hash: d2479...e28
Gjest Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Med mindre det er noe nytt går det ikke! Jrg glemte nemlig når jeg dro til England, og han i kiosken sa at ingen her inne hadde norsk tipping terminal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå