Telefonstolpe Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Kjæresten og samboeren min(begge 22 år) gjorde det slutt og flyttet ut for 7 uker siden.Vi var sammen i 3,5 år og bodde sammen i nesten 2 år.Vi var absolutt ikke enige om det,jeg ønsker å fortsette.Han har vært usikker lenge,men har ingen konkret grunn til at han gjorde det slutt,bare sier at det ikke føles riktig lengre.Jeg skjønner det virkelig ikke,fordi han har oppført seg og sagt ting hele tiden som er svært motstridende og vi har helt til siste slutt hatt det veldig bra sammen.Jeg er totalt knust og gjør absolutt alt for å få han tilbake.Hvor store er sjansene mine for å få han tilbake og hva skal jeg gjøre for å få han tilbake?Er det en sjanse for at han ombestemmer seg og angrer og vil ha meg tilbake?Vi har opplevd utrolig masse sammen,og jeg skjønner ikke hvordan hans utrolig sterke følelser for meg bare kan forsvinne så plutselig når jeg var verdens beste og den viktigste i livet hans for veldig kort tid siden.Tar i mot alle råd jeg kan få!Jeg klarer ikke å gi slipp på han!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Hva om han har ligget med andre siden det ble slutt da? Sannsynligvis har han jo det, når det var han som brøyt og det har gått nesten 2 mnd. Kan du leve med det hvis, at han fikk seg noen måneder med singelliv og sengekos med andre jenter, mens du satt alene og var lei deg og savnet ham? Jeg var også knust da eksen forlot meg, og da han etter 4 mnd tok kontakt og ville prøve igjen, så vurderte jeg selvsagt sterkt å gå med på det. Men så så jeg bare for meg masse bilder av han mellom beina på andre damer, når jeg hadde sittet hjemme knust, og følte at ubalansen var altfor stor mellom oss. Tror uansett at hvis man elsker noen høyt nok, så slår man ikke opp med dem uten at det har skjedd noe alvorlig. Kommer han krypende tilbake så er det fordi han savner trygghet og jevnlig sex og kos, ikke fordi han ikke kan leve uten akkurat deg. Anonymous poster hash: d4532...eac
Wiola Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Det er alltid en sjanse for at man senere innser hva man har mistet, og savner det som en gang var. Men det er ikke gitt. Du skriver at han har vært usikker lenge, noe som tyder på at dette er vel gjennomtenkt fra hans side. Dersom jeg var i dine sko ville jeg gått videre med livet uten å tenke på at han kanskje ombestemmer seg. Tror det kommer til å ta mye lengre tid for deg å komme over han dersom du ikke klarer å gi slipp. Hva om han plutselig blir sammen med en annen om noen måneder? Hvordan vil det føles å ha brukt så mye energi og krefter på å få ham tilbake da? Waste of time! Det var hans beslutning og han har bestemt seg. Så forhold deg til det og kom deg videre. Jeg vet det er ufattelig vondt! Men hold deg i skinnet, og prioriter deg selv. Smerten går over etterhvert. Lykke til.
Telefonstolpe Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2014 Hva om han har ligget med andre siden det ble slutt da? Sannsynligvis har han jo det, når det var han som brøyt og det har gått nesten 2 mnd. Kan du leve med det hvis, at han fikk seg noen måneder med singelliv og sengekos med andre jenter, mens du satt alene og var lei deg og savnet ham? Jeg var også knust da eksen forlot meg, og da han etter 4 mnd tok kontakt og ville prøve igjen, så vurderte jeg selvsagt sterkt å gå med på det. Men så så jeg bare for meg masse bilder av han mellom beina på andre damer, når jeg hadde sittet hjemme knust, og følte at ubalansen var altfor stor mellom oss. Tror uansett at hvis man elsker noen høyt nok, så slår man ikke opp med dem uten at det har skjedd noe alvorlig. Kommer han krypende tilbake så er det fordi han savner trygghet og jevnlig sex og kos, ikke fordi han ikke kan leve uten akkurat deg. Anonymous poster hash: d4532...eac Jeg er 110% sikker på at han ikke har ligget med noen andre siden det ble slutt! Han er overhodet ikke typen til det i det hele tatt! Han er alltid ærlig og sa at han ikke ønsker å være singel og at det er derfor han gjør dette, og at det å være med andre jenter føles totalt feil nå, så dette tror jeg ikke noen i det hele tatt. Derfor er ikke spørsmålet ditt relevant. Hva gjorde du i mellomtiden i de 4 månedene det tok før eksen din tok kontakt igjen? Kontaktet du han noe? Håpet du at han skulle komme tilbake? Igjen; eksen min er overhodet ikke typen til å sjekke opp damer på den måten. Eksen min sier at jeg er den personen som betyr mest for han i hele verden, at han ønsker meg ALT godt, at bruddet ikke har noe med meg å gjøre osv... Og det har ikke skjedd noe alvorlig, allikevel gjør han det slutt.. Sier at kjærestefølelsene har dabbet av..
Telefonstolpe Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2014 Det er alltid en sjanse for at man senere innser hva man har mistet, og savner det som en gang var. Men det er ikke gitt. Du skriver at han har vært usikker lenge, noe som tyder på at dette er vel gjennomtenkt fra hans side. Dersom jeg var i dine sko ville jeg gått videre med livet uten å tenke på at han kanskje ombestemmer seg. Tror det kommer til å ta mye lengre tid for deg å komme over han dersom du ikke klarer å gi slipp. Hva om han plutselig blir sammen med en annen om noen måneder? Hvordan vil det føles å ha brukt så mye energi og krefter på å få ham tilbake da? Waste of time! Det var hans beslutning og han har bestemt seg. Så forhold deg til det og kom deg videre. Jeg vet det er ufattelig vondt! Men hold deg i skinnet, og prioriter deg selv. Smerten går over etterhvert. Lykke til. Det at han har vært usikker så lenge gjør at jeg tenker at han like godt kunne ha falt på det andre valget.. Selv om han har vært usikker lenge, har han oppført seg oppriktig som en veldig bra kjæreste, og alt han har sagt og gjort har tilsagt at alt er helt bra! Og vi har hatt det veldig fint sammen hele tiden. Jeg vet at jeg sikkert burde gå videre og prøve å glemme han, men jeg klarer det virkelig ikke.... Jeg prøver å være sterk og selvstendig og er mye med venner og familie, men håpet om at han kommer tilbake forsvinner aldri, og jeg tror virkelig på at han en vakker dag kommer tilbake! Om ikke i morgen, men så en dag om lenge.. Det finnes utallige guider der ute på internett med "how to get Your ex back" og jeg vurderer virkelig å kjøpe en av dem.... Mulig jeg er naiv og dum, men jeg føler jeg ikke har noe å tape på å prøve.. Å se/høre om han med ei ny jente klarer jeg ikke å tenke på en gang.......... Men det tror jeg som sagt ikke vil skje, i hvertfall ikke før om leeenge.. Vi er begge hverandres første kjærlighet. Jeg føler selvsagt at valget hans er totalt feil, og jeg sitter med følelsen av at han også vil komme til å synes det etter hvert. Etter alt han har sagt til meg og gjort med meg, alt vi har opplevd osv. årene vi var sammen. Jeg klarer ikke å tro at alt det er borte..
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Det siste du skal finne på er å kontakte ham. Hvis det finnes en bitteliten sjanse for at han savner deg og ombestemmer seg er det helt avhengig av at han blir tvunget til å oppleve livet uten deg. Dersom du ringer, sender sms så skjer flere ting: han vet at du er desperat og at han antakelig kan finne noen bedre (hvilket er motivasjonen for å slå opp i utgangspunktet), han savner deg ikke for du er der hele tiden og han opplever ikke kontrasten ved bruddet han burde oppleve - han hadde deg og nå har han deg ikke. Du sier nada, kutter ham ut og går videre med livet. Da kanskje han innser hva han hadde. Anonymous poster hash: aacb3...7c3
Telefonstolpe Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2014 Det siste du skal finne på er å kontakte ham. Hvis det finnes en bitteliten sjanse for at han savner deg og ombestemmer seg er det helt avhengig av at han blir tvunget til å oppleve livet uten deg. Dersom du ringer, sender sms så skjer flere ting: han vet at du er desperat og at han antakelig kan finne noen bedre (hvilket er motivasjonen for å slå opp i utgangspunktet), han savner deg ikke for du er der hele tiden og han opplever ikke kontrasten ved bruddet han burde oppleve - han hadde deg og nå har han deg ikke. Du sier nada, kutter ham ut og går videre med livet. Da kanskje han innser hva han hadde. Anonymous poster hash: aacb3...7c3 Jeg har ikke kontaktet han i det hele tatt på mange uker. 1 uke etter bruddet kontaktet jeg han litt på et par sms-er, men så sluttet jeg helt med det og har ikke gjort det siden. Han har sendt noen sms-er til meg angående praktiske ting og jeg har svart helt enkelt på det. Vi møttes 3 ganger forrige uke, for første gang siden bruddet (som nærmer seg 2 mnd siden), for å fordele felles ting og møbler, og vaske ut av felles leilighet. Har ikke kontaktet han i ettertid heller selv om jeg selvsagt vil...
Skyfritt Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 (endret) . Endret 28. september 2014 av Skyfritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå