Gå til innhold

Er dette et pent smykke? Eller litt "utdatert".

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe et smykke som bildet viser.

Synes et hjerte av sølv er både klassisk og passer til mye av klær og farger.

Men ser "aldri" noen som går med så enkle hjerter lengre? Har det blitt for gammeldags?

Ser bare hjerteanheng i varianter med zirkonia-stener / diamanter rundt, eller åpne hjerter, skjeve hjerter osv.

Hva synes dere?

Er smykket pent, eller finnes det hjerteanheng som er mye penere enn slike som dette?

På forhånd takk for svar :)

Endret av Hypnotica
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er pent. Men jeg liker hjertesmykker generelt.

• Liker 1
Gjest celine
Skrevet

Jeg syns det er pent :) Begynner å bli litt lei av skjeve hjerter og for mye detaljer..

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det var kjempefint! Jeg elsker sånne smykker selv, helt enkle uten masse tull på

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er pent. Men jeg liker hjertesmykker generelt.

Ok :) Ja, jeg er også veldig glad i hjerter, synes det er feminint!

Men må innrømme at jeg ser flest med stener rundt, ikke slike som dette lengre :/

Skrevet

Jeg syns det er pent :) Begynner å bli litt lei av skjeve hjerter og for mye detaljer..

Så bra! :) ja, jeg har også sett meg litt lei av de skjeve hjertene nå! Er jo bare sånne for tiden! :/

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint! Jeg elsker sånne smykker selv, helt enkle uten masse tull på

Ja, det vil jo gå til alt, det jeg og tenker :) Jeg heller mot å kjøpe det nå, hehe! :)

Men vet dere om noen som bruker slike hjerter fortsatt? Har virkelig ikke sett noen med det, iog jeg bor i en ganske stor by :P

Gjest Regnstorm
Skrevet (endret)

Skulle jeg hatt et hjertesmykke hadde jeg nok foretrukket noe lignende. Tror jeg hadde et slik i gull da jeg var barn også. Skjeve hjertesmykker med masse stener, mønster og dill på synes jeg fort blir litt stygt. Dette er mer klassisk og stilrent etter min mening.

Edit: Spiller det noen rolle hva alle andre bruker da? :klo:

Endret av Regnstorm
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er fint. Liker det enkelt. Syns de "trendy" skjeve hjertene med steiner i ikke er noe fine i det hele tatt..

Anonymous poster hash: d32fb...1e2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe et smykke som bildet viser.

Synes et hjerte av sølv er både klassisk og passer til mye av klær og farger.

Men ser "aldri" noen som går med så enkle hjerter lengre? Har det blitt for gammeldags?

Ser bare hjerteanheng i varianter med zirkonia-stener / diamanter rundt, eller åpne hjerter, skjeve hjerter osv.

Hva synes dere?

Er smykket pent, eller finnes det hjerteanheng som er mye penere enn slike som dette?

På forhånd takk for svar :)

4-1034-24436a-2.jpg?width=600

Fint! :)

Jeg har fått smykker som er over 100 år gamle som det hadde vært morsomt å bruke. Jeg tenker at man må bruke det som man liker selv og ikke følge moter, når det gjelder smykker

Anonymous poster hash: 81397...890

• Liker 1
Skrevet

Skulle jeg hatt et hjertesmykke hadde jeg nok foretrukket noe lignende. Tror jeg hadde et slik i gull da jeg var barn også. Skjeve hjertesmykker med masse stener, mønster og dill på synes jeg fort blir litt stygt. Dette er mer klassisk og stilrent etter min mening.

Edit: Spiller det noen rolle hva alle andre bruker da? :klo:

Enig i at det er stilrent :)

Nei, det spiller jo egentlig ikke noen rolle hva andre bruker! Men har bare bitt meg merke i at jeg virkelig ikke har sett noen med sånne hjerter på flere år, så ville bare høre om det rett og slett er litt "utdatert" eller ikke ;) Men tror nok jeg kommer til å kjøpe meg et slikt uansett da :)

Også var jeg litt redd for at folk kanskje mente slike hjerter hørte til barn / dåpssmykke.

Skrevet

Jeg hadde et slikt smykke når jeg var barn, om jeg ikke hadde mistet det for en del år siden så hadde jeg brukt det i dag. :) Grunnen til at en ikke ser slike smykker like ofte er vel at de ikke er like lett å finne i gullsmeder. Tror ikke jeg har sett noe slikt der på en stund.

Skrevet

Jeg hadde et slikt smykke når jeg var barn, om jeg ikke hadde mistet det for en del år siden så hadde jeg brukt det i dag. :) Grunnen til at en ikke ser slike smykker like ofte er vel at de ikke er like lett å finne i gullsmeder. Tror ikke jeg har sett noe slikt der på en stund.

Ok :) nei, du sier noe der! Er sjeldent jeg har sett det jeg også! Ser fortsatt en del slike hjerter i gull da, men av sølv er det mest de skjeve / åpne / med stener.

Får tenke litt på det! :)

Men takk for positive svar fra alle! Hadde forberedt meg litt på at noen kom til å mene at slike hjerter hørte til "barn". ;)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har på meg eit helt enkelt gullhjarte i dag, eg synest det er fint, eg. Særleg trendy er det jo ikkje, særleg ettersom eg trur det var ei dåpsgåve, men det er jo pent.

Skrevet

Slike klassiske hjertesmykker er kjempe fine. Jeg liker ikke de "nye" som er overalt, de som henger på skrå og gjerne har en litt annen form en den "gode gamle bollete hjerteformen".

Skrevet (endret)

Takk for svar alle :)

I dag ble jeg eier av et slikt hjerte.

Endret av Hypnotica
  • Liker 2
Skrevet

Personlig synes jeg det er mye annet som er finere eller mer meg enn hjerteanheng, kanskje fordi jeg ikke akkurat er noen romantiker, men ellers synes jeg smykket på bildet du la ut var fint. Før ville jeg bare ha «klumpete» og store smykker, men nå i det siste er jeg også blitt veldig glad i det enkle og rene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...