Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Håper noen kan komme med noen hjelpende ord til meg.

Jeg fikk nettopp vite at eksen til kjæresten min har fått jobb på samme sted som han. Det ble slutt med de for et år siden, på grunn av at han ville bli i sammen med meg. Jeg har ikke tenkt på henne på en stund da hun ikke har hatt noen del i livet vårt, men nå som jeg fikk denne nyheten fikk jeg lyst til å gråte.

Jeg er av natur veldig usikker på meg selv. Selv om ingen tror det er tilfelle.

Nå klarer jeg kun å se for meg scenarioet der de etter en stund med arbeid i sammen forelsker seg igjen. Vi har det utrolig fint sammen, men nå kjenner jeg at jeg automatisk trekker meg bort på grunn av usikkerheten. Jeg ønsker ikke å fortelle han om redselen, da det er litt skamfullt av meg. Jeg kan heller ikke fortelle det til noen av vennene mine da jeg føler det er barnslig å teit å være redd for eksen til typen din.

Hun dukker også stadig opp i nyhetsfeeden min på sosiale medier. Det er for meg så slitsomt at jeg vurderer å slette mine egne profiler. Men jeg synes jo selv at det blir alt for drastisk når hun som sagt ikke en gang prater med kjæresten min.

Huff så slitsomt. Det går ut over både arbeidsdagen og det ellers så fine forholdet vårt når jeg er så usikker. Noen tips til hvordan jeg kan stenge ting ute eller hva jeg kan gjøre?

Anonymous poster hash: 96da6...5cb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dette er ikke noe gøy! Men du må nok bare stole på kjæresten din. Det var deg han ville ha. Og eksen tiø kjæresten din har vel også gått videre etter to år, tror du ikke?

Jeg hadde ikke gidda å blitt sammen igjen med en som droppa meg for en annen jente i allefall.

Anonymous poster hash: f2382...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...