AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Del Skrevet 12. juni 2014 Sitter bare å myser og ser uklart. Anonymous poster hash: cdad2...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Del Skrevet 12. juni 2014 Sitter bare å myser og ser uklart.Anonymous poster hash: cdad2...ae0 Hva har du gjort hos øyenlegen? Anonymous poster hash: eda2b...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 12. juni 2014 #3 Del Skrevet 12. juni 2014 Det blir vel levert etter 1-2 virkedager tenker jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Del Skrevet 12. juni 2014 Hos meg tok det et par timer bare - var hos øynlegen i forrige uke. Anonymous poster hash: 480e5...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttik Skrevet 12. juni 2014 #5 Del Skrevet 12. juni 2014 Det går seg til etter noen timer, veldig ekkelt i starten, men tro meg det blir bedre:) gikk det bra hos øyelegen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Santa Barbara Skrevet 12. juni 2014 #6 Del Skrevet 12. juni 2014 Så bra da. Er jo så ubehagelig. Hadde bare en sjekk og alt var bra :-) regner med det er alt de har helt i øynene som gjør at jeg nesten ikke ser noe nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttik Skrevet 12. juni 2014 #7 Del Skrevet 12. juni 2014 Ja du har sikkert fått utvidet pupillene? Tror det er en slags bedøvelse som gjør at de utvider seg, jeg ble ekstremt lyssky i tillegg, ikke godt. Godt alt var i orden da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #8 Del Skrevet 12. juni 2014 Det kommer an på hva de har dryppet deg med, fikk du ikke med det et skriv om det? Hvis de har brukt tropikamid så tar det bare noen timer før synet er ganske normalt (pupillene kan være store noe lenger), hvis det er cyclopentolat så tar det opp mot et døgn og ved atropin kan det ta ei uke. Tror tropikamid er det vanligste som øyelegen bruker, så du har nok blitt "bra" igjen by now . Det er forresten noen muskler som lammes slik at ikke pupillen ikke blir liten. Det gir bedre innsyn for øyelegen til det som er inni øyet, men kan være noe plagsomt for pasienten da man ofte ser dårlig på nært i timene etter, samt blir ganske lysømfintlig ettersom pupillen slipper inn mye mere lys enn normalt. Anonymous poster hash: 15a15...5f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Santa Barbara Skrevet 13. juni 2014 #9 Del Skrevet 13. juni 2014 Det kommer an på hva de har dryppet deg med, fikk du ikke med det et skriv om det? Hvis de har brukt tropikamid så tar det bare noen timer før synet er ganske normalt (pupillene kan være store noe lenger), hvis det er cyclopentolat så tar det opp mot et døgn og ved atropin kan det ta ei uke. Tror tropikamid er det vanligste som øyelegen bruker, så du har nok blitt "bra" igjen by now . Det er forresten noen muskler som lammes slik at ikke pupillen ikke blir liten. Det gir bedre innsyn for øyelegen til det som er inni øyet, men kan være noe plagsomt for pasienten da man ofte ser dårlig på nært i timene etter, samt blir ganske lysømfintlig ettersom pupillen slipper inn mye mere lys enn normalt. Anonymous poster hash: 15a15...5f5 Jeg fikk tilbake synet etter 3 timer og en lur på sofaen :-) Kikket meg i speilet og pupillene var nesten like store som fargen i øyet. Husker ikke hva det heter i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå