Gå til innhold

Scifi, fantasy eller andre gode eventyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter noe nytt å se på, men har litt problemer med å finne noe når jeg jakter selv. Jeg er veldig glad i "eventyr", og elsker deror scifi og fantasy. Det må ikke være satt til fremtiden, det kan være eventyr i nåtiden eller mer likt kostymedrama.

Eksempler jeg liker:

Game of thrones, survivors, The Tudors, star gate universe, battlestar galactica, firefly, heroes, akta manniskor, black orphan, true blood, har sett 1sesong fringe før jeg gikk lei, the walking dead, 4400.

Er ikke så glad i serier med for enkle løsninger, ala doctor who og star gate atlantis (selv om jeg har sett og likt mye star trek!).

Liker for så vidt serier ala House of Cards, orange is the new black, broen og homeland også, så er ikke heeelt stuck på eventyr. Kan godt se filmer også!

Har HBO og netflix, så setter pris på tips som ligger der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Carnivàle! Ganske ulikt det du nevner, men ekstremt bra. Tror også du kan like Black Mirror, men den har så langt kun seks episoder til sammen.

Endret av Thought-Fox
Skrevet

Takk for tips, skal sjekke dem ut! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Om du likte The Tudors anbefaler jeg Borgias.

AnonymBruker
Skrevet

Om du er åpen for miniserie: Parades End. Fra 1. verdenskrigstiden, med Benedict Cumberbatch.

Anonymous poster hash: 1a58f...19d
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vil følge med på denne tråden :)

Skrevet

V (nyinnspillingen fra 2009, det er en gammel serie også) kan muligens være noe for deg. Jeg syntes selv den ble litt platt til tider, men den er såpass underholdende at det var verdt å holde ut.

Battlestar Galactica har jo et par spin-offs også, som Caprica og Blood and Chrome, de kan jo være verdt å sjekke ut (har ikke fått rotet meg til det selv enda, så kan ikke si så mye om kvaliteten).

Skrevet (endret)

Dr Horrible's Sing Along Blog! :jepp:

(miniminiserie av Joss Whedon)

Endret av Pingting
Skrevet (endret)

The white queen.

Penny Dreadfull.

Arn.

The pillars of the earth.

Og min guilty pleasure, Hex :danse:

Endret av Avalon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...