AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hvem kan man melde fra til om en skummel hund? Noen naboer her har en slik skummel hund. Den har vært løs ved noen anledninger, og jeg blir livredd hver gang jeg ser hunden en gang var den løs, fulgte etter oss og gikk til angrep på min lille hund! Den er aggressiv mot både hunder og mennesker. Det er eierne sin feil. Jeg er livredd hver gang jeg går forbi, og man må gå forbi der for å komme til togstasjonen... Den står bundet i et 1 meter kort bånd, og røsker til og står der og snerrer/flekker tenner og bjeffer og knurrer mot oss. Skal man bare godta slike mannevonde hunder? Er det noen som kan nekte dem å ha hunden der (i 1 meter kort bånd), og ha den løs?Anonymous poster hash: fabd8...3e0
Gjest Evans Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hvis du tror hunden lider så kan du kontakte Mattilsynet? De har også med dyrs helse å gjøre. Det å stå i en meter kort bånd høres ikke bra ut for hunden. Stakkars. Regner med at du har sagt i fra til eieren at han må passe bedre på hunden sin så den ikke stikker av å angriper din hund? Lurer på om det ikke er politiet som er de enste som kan gjøre noe om mattilsynet ikke kan, men det vet jeg ikke helt. Snakk med han først, om du ikke har gjort det. Så kan du ringe mattilsynet. Kanskje de kan fortelle deg hva du skal gjøre? Endret 12. juni 2014 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå