nattsvermer Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Utrolig irriterende, men nå har altså en søkemotor (eller noe sånt) kalt Conduit installert seg på pc'en min. Jeg har sletta flere ganger, men hver gang jeg åpner Chrome på nytt, er den der. Jeg har lest på nettet at den er ufarlig, men jeg vil uansett ikke ha noe jeg ikke har bedt om. Noen som har fått dette og faktisk klart å få det vekk for godt?
Celtic Heart Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Øverst i høyre hjørne har du noe som heter tilpass google (3 streker). Trykk på denne og gå på instillinger. Under søk har du en rullgardin med diverse søkemotorer. Sett den på ønsket søkemotor, deretter kan du fjerne conduit, jeg brukte ccleaner. 1
nattsvermer Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2014 Øverst i høyre hjørne har du noe som heter tilpass google (3 streker). Trykk på denne og gå på instillinger. Under søk har du en rullgardin med diverse søkemotorer. Sett den på ønsket søkemotor, deretter kan du fjerne conduit, jeg brukte ccleaner. Og den kom ikke tilbake heller?
nattsvermer Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2014 Takk, begge to Jeg skal prøve når jeg er på den infiserte pc'en. Men hva pokker er det de innbiller seg? "Hm, tror dere ikke folk blir kjempeglade og får lyst til å bruke søkemotoren vår om vi bare installerer det hos dem uten å spørre?" Hrmf!
Celtic Heart Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har alltid maskina full av slik dritt etter at ungene har lasta ned spill el. Alltids ett eller annet som følger med. Har ikke fått tilbake akkurat den, men andre...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Har akkurat det samme, UTROLIG irriterende. Fjernet det flere ganger, men bare inne på innstillinger i chrome. Har ikke ccleaner, men har vært inne på min datamaskin og finner ikke programmet der så vet ikke hvordan jeg kan avinstallere det. Anonymous poster hash: 4c8b3...c51
nattsvermer Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2014 Det er borte! For nå... Jeg lasta ned et program som heter AdwCleaner, og det fiksa biffen
nattsvermer Skrevet 12. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2014 Men nå kom det jaggu tilbake igjen! AAAAAARGHH!! Puh, på tide å legge seg. Får prøve igjen i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå