Gå til innhold

Endelig fikk jeg en avslutning med eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig kan jeg si kjærlighetssorgen slapp tak! Etter over ett år med mye tårer... Vi fikk aldri noe ordentlig slutt på forholdet og han har hele tiden lagt skylden på meg, når det egentlig var han som ikke behandlet meg så bra. Jeg har vært sint, bitter og veldig langt nede men så møtte jeg på han for ei uke siden og han gråt å unnskyldte seg veldig for alt. Han hadde gått inn i seg selv og forstått att det ikke var jeg som hadde vært idiot i forholdet. Og da fikk jeg den avslutningen jeg trengte for å gå videre. Har skrevet om kjærlighetssorgen tidligere og fått gode råd men ingen ting hjalp før nå. For første gang på over ett år kan jeg endelig si att jeg har det godt:-)

Anonymous poster hash: 9f33b...92e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du fortelle om hvorfor han gråt og unnskyldte seg?

Du skriver at du fikk den avslutningen som du trengte for å gå videre. Hva ved den avslutningen var det som du trengte for å gå videre? De fleste greier å gå videre selv om de ikke får en bestemt avslutning

Anonymous poster hash: d81e6...f8a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heller ikke en avslutning. Tvert i mot! Det som skjedde var at eksen endret i et forhold med meg på facebook, til i et forhold med "Eva Strøm". Ikke svarte han når jeg ringte eller sendte melding for å få dette oppklart. Han har alltid vært feig og konfliktsky, men når han ikke kan gjøre det slutt på en ordentlig måte en gang... Men gresset var vel grønnere på den andre siden. Nå er han singel og jeg har verdens beste samboer.

Beklager, ikke meningen og kuppe tråden. Så godt å høre at du endelig har det bra, ts :)

Anonymous poster hash: 94329...9e4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heller ikke en avslutning. Tvert i mot! Det som skjedde var at eksen endret i et forhold med meg på facebook, til i et forhold med "Eva Strøm". Ikke svarte han når jeg ringte eller sendte melding for å få dette oppklart. Han har alltid vært feig og konfliktsky, men når han ikke kan gjøre det slutt på en ordentlig måte en gang... Men gresset var vel grønnere på den andre siden. Nå er han singel og jeg har verdens beste samboer.

Beklager, ikke meningen og kuppe tråden. Så godt å høre at du endelig har det bra, ts :)

Holy :hakeslepp: Utrolig.!

Hadde selv en x som gråt seg til nye sjanser 100 ganger, men hver gang jeg faktisk snudde og var med han endte det med at vi koste oss noen dager. Så bom stopp med meldinger og ikke svarte han meg. Det var FORFERDELIG. Jeg var blind og dum dum dum som godtok dette. Nå sitte jeg med følelsen av at jeg skulle ønske jeg kunne snakke med han en siste gang, ikke for å bli sammen eller noe men for å få alt utav verden om hva som skjedde. Men pga jeg nå sitter med ny kjæreste føler jeg at dette ikke er så lurt! Men over han vil jeg påstå jeg er, hadde ikke slått opp med min nåværende kjøreste for han lixom. Deilig følelse. For det har vært tung:)

Lykke til allesammen med tøffe brudd :)

Anonymous poster hash: 15d6e...842

AnonymBruker
Skrevet

Holy :hakeslepp: Utrolig.!

Hadde selv en x som gråt seg til nye sjanser 100 ganger, men hver gang jeg faktisk snudde og var med han endte det med at vi koste oss noen dager. Så bom stopp med meldinger og ikke svarte han meg. Det var FORFERDELIG. Jeg var blind og dum dum dum som godtok dette. Nå sitte jeg med følelsen av at jeg skulle ønske jeg kunne snakke med han en siste gang, ikke for å bli sammen eller noe men for å få alt utav verden om hva som skjedde. Men pga jeg nå sitter med ny kjæreste føler jeg at dette ikke er så lurt! Men over han vil jeg påstå jeg er, hadde ikke slått opp med min nåværende kjøreste for han lixom. Deilig følelse. For det har vært tung:)

Lykke til allesammen med tøffe brudd :)

Skjønner att du ønsker å snakke med eksen for å få snakket ut om ting selv om du har ny kjæreste. jeg trengte vertfall den unnskyldningen og forklaring for å komme meg videre og legge den delen av livet helt bak meg:-) har ikke lyst å gå i detalj men han såret meg så utrolig mye og flyttet bare plutselig ut.. Fikk aldri noen forklaring, han ville ikke svare meg på hvorfor han var sint på meg og skylte på meg for ting som var 100% hans skyld. Ja mye dritt han gjorde mot meg før og etter bruddet.. Så på han att han virkelig angret, og han hadde ingenting å vinne på å unnskylde seg så var veldig fint å høre

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk:-) så bra du har det bra nå! Skjønner ikke hvorfor man ikke kan unne den man har elsket å delt så mye med en ok avsluttning... Helt grusomt det du opplevde

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner att du ønsker å snakke med eksen for å få snakket ut om ting selv om du har ny kjæreste. jeg trengte vertfall den unnskyldningen og forklaring for å komme meg videre og legge den delen av livet helt bak meg:-) har ikke lyst å gå i detalj men han såret meg så utrolig mye og flyttet bare plutselig ut.. Fikk aldri noen forklaring, han ville ikke svare meg på hvorfor han var sint på meg og skylte på meg for ting som var 100% hans skyld. Ja mye dritt han gjorde mot meg før og etter bruddet.. Så på han att han virkelig angret, og han hadde ingenting å vinne på å unnskylde seg så var veldig fint å høre

Ts

Ja en trenger ofte dette. Fikk melding av xen min i fylla for 2 mnd siden, der han nevnte at han angret på det han hadde gjort. Jeg kommer nok aldri til å kunne ha den samtalen med han uten å treffe han på fylla, min nye kjæreste hadde nok tatt helt av om dette skjedde. Tror ikke han hadde forstått det. Derfor har jeg lagt den muligheten på hylla.

Godt du kom deg videre, det er en herlig følelse når det skjer. Men det er noe som oppleves som utenkelig i situasjonen, virkelig utenkelig.. :)

Skrevet

Noen mannfolk er så feige at jeg dør inni meg av å lese det. Bra det ordna seg for deg :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...