Gå til innhold

The 4400

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å se The 4400 på Netflix nå. Kjempespennende!

Blir den avsluttet eller er den av de som ble tatt av plakaten og at vi aldri får vite hvordan det går?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spennende i begynnelsen syns jeg, så etter hvert fikk jeg samme følelsen som av Lost, og datt av lasset. Så jeg vet faktisk ikke om/hvordan den slutter, for så langt har jeg ikke kommet. Hvor langt har du sett?

Anonymous poster hash: 4bc4f...09e

Skrevet

Den blir ikke avsluttet. Slutter med en cliffhanger, også ble neste sesong avlyst og vi fikk aldri vite noen ting :sur::kjefte:

Skrevet

Nei, så dumt! Syns den er kjempebra hittill. Har sett litt uti sesong to så litt sent å hoppe av syns jeg.

Skrevet

Jeg og samboeren syns også den var veldig bra, og vi var så spent på å finne ut hva som foregikk! Men så ble det avlyst i den der store forfatter streiken som var for noen år siden :dry: Hender fremdeles jeg lurer på hva som egentlig skjedde der altså :fnise: / :sur:

Skrevet

Hvorfor kom bare linken? Skrev mer jeg....

Litt nede på den siden står det at Netflix vurderer å spille inn sesong 5 om mange nok er interessert. Får krysse fingrene ☺

Skrevet

Jeg var inne og stemte, krysser fingrene for netflix! De har jo gjenopplivet andre serier, så hvorfor ikke :icon_lol:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...