AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg må lagre alt jeg har på macen, siden jeg må levere den inn for service. Men jeg forstår ikke helt hvordan jeg lagrer alt. Jeg har forståt det slik at man kan bruke icloud? Hvordan lagrer jeg alt da? Kan noen forklare det i enkle trinn? Har lest på nettet, men skjønner ikke så mye.. Og dersom jeg lagrer alt der, kommer alt på macen til å bli slik den var før når jeg laster alt opp igjen? Vil ikke at alle filene "går ut av" mappene sine, apper forsvinner, programmer jeg har betalt for osv... Anonymous poster hash: dc491...d33
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Ja, hvis du bruker Time Machine. Jeg sikkerhetskopierer mac'en slik hver tiende dag, på en egen ekstern disk, slik at om det skulle skje noe kan jeg gjenopprette alt som det var på en viss dato. Anonymous poster hash: e5c46...353
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Bruk Time Machine: http://support.apple.com/kb/HT1427?viewlocale=no_NO Det er lekende lett. Anonymous poster hash: 04625...ab7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå