Gå til innhold

Hvor handle klær til 13-åring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan barneklær være "way too barnslig" for en som er alt for liten for en 13 åring? De fleste barneklær i for "store barn" er jo slett ikke spesielt barnslige.

Og voksenklær finnes som oftest i latterlig små størrelser. Se f.eks på klær fra asia på ebay. Ekstremt små!

Anonymous poster hash: af317...207

Syntes det blir for dumt å kalle det for "latterlig små størrelser", er jo faktisk voksene som passer disse størrelsene. Er et like reelt problem at alle klær er for store, som at alle klær er for små.

Anonymous poster hash: 67f1a...320

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det blir for dumt å kalle det for "latterlig små størrelser", er jo faktisk voksene som passer disse størrelsene. Er et like reelt problem at alle klær er for store, som at alle klær er for små.

Anonymous poster hash: 67f1a...320

Det finnes svært få mennesker i Norge som passer i de minste asiatiske størrelsene. Tror de færreste 10 åringer vil ha sjangs. Men for all del. De er veldig små. Var det bedre med veldig enn med latterlig?

Skrevet

Det finnes svært få mennesker i Norge som passer i de minste asiatiske størrelsene. Tror de færreste 10 åringer vil ha sjangs. Men for all del. De er veldig små. Var det bedre med veldig enn med latterlig?

Jeg shopper en del klær på eBay selv, og bestiller nesten utelukkende den minste størrelsen, selv i asiatiske størrelser - og klærne passer meg, så de blir for store for henne.

Skjønte ikke helt hva du mente med forrige post, men hun vil jo ha klær lignende det de andre jentene i klassen går med, og ikke bare Bambi, gyselige striper og teite påskrifter. Det er som regel sistnevnte som passer henne best i størrelse. Skal stikke innom WOW (og Monki) neste gang vi er i byen, har handlet litt til henne på WOW tidligere og de har mye pent og passende - hadde bare glemt av hele butikken. :)

Bor langt unna Oslo, dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Cubus har ungdomsklær som min 13-åring synes er kult. Og der går størrelsene ganske langt ned.

Anonymous poster hash: 1abb8...04d
Skrevet

Cubus har ungdomsklær som min 13-åring synes er kult. Og der går størrelsene ganske langt ned.

Anonymous poster hash: 1abb8...04d

Takk, skal sjekke Cubus også! :)

Skrevet

OT, men der det vanlig at foreldrene handler klær til ungene når de er så gamle? Jeg tenker ikke på hvem som betaler klærne, men på å tråle butikker for å finne noe som passer. Det måtte jeg gjøre selv da jeg var mye yngre enn det.

Anonymous poster hash: 9708f...96a

Moren min skaffet meg klær fram til jeg var 15-16år gammel..

men jeg hadde NULL interresse av shopping :fnise:

Husker en gang moren min gav meg 600kr for å kjøpe ei ny fin bukse jeg kunne bruke til alt..

Kom hjem med en ny treningsbukse :bond:

Skrevet

Bik bok, veromoda, WOW, ungdomsavdeling HM, sara, gina tricot

Skrevet

Merkebukser går laaangt ned i str, men de er jo dyre også.

Skrevet

Var i nabobygda i dag og fant en shorts og noen topper på Cubus der. Endte opp med str. 146, selv om shortsen egentlig skulle vært i 134. Er ikke lett dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...