Gå til innhold

Facebook: Er det mulig å gjøre det slik at bilder jeg blir tagget i ikke kommer i nyhetsoppdateringen til andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å finne ut av det. Har funnet "innlegg jeg blir tagget i" og endret det til å kun vise meg. Men jeg har egentlig kun lyst til å kontrollere bildene jeg blir tagget i, slik at de ikke skal vises for andre enn meg (og kanskje et par andre), men jeg finner ikke ut av det? Jeg vil ikke at det skal komme opp for andre at "navn navnesen har blitt tagget i et bilde" og så får de opp bildet. Jeg vil heller ikke at andre skal kunne gå inn på profilen min og finne bildene.

Går det an å fikse?

Anonymous poster hash: 0b21f...e38
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"

Alle kan tagge deg i bilder og andre innlegg. Hvis du blir tagget av noen du ikke er venn med, kan det hende at taggene vises i Gjennomgang av tidslinjen. Der kan du bestemme om du vil tillate dem på tidslinjen din. Husk at innlegg du velger ikke å tillate på tidslinjen din, fortsatt kan vises i nyhetsoppdateringen og andre steder på Facebook.

Hvis du ikke liker noe du er tagget i, kan du fjerne taggen eller be personen som tagget deg, om å fjerne innlegget .

Anonymous poster hash: 5a9da...856
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Det der har jeg også funnet, men går det ikke an å endre det til kun bilder? Og ikke alle innlegg?

Anonymous poster hash: 0b21f...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...