AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hei, resepten min på p-piller har gått ut og vi skal begynne å prøve fra oktober. Derfor vet jeg ikke om jeg gidder å bruke penger på legen for å skrive ut ny resept, når det uansett ikke er lenge til prøvingen... Har jo også lest at det kan ta noen mnd, før syklusen blir normal igjen. Hvor lang tid tok det for deg å få normal syklus etter p-pilla? Vurderer og bare hoppe av i svingen, fram til oktober... Anonymous poster hash: bc0be...6b4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 det tok meg tre måneder før jeg fikk normal mens igjen. Hadde sykluser på opptil 38 dager. Anonymous poster hash: d0a4e...96a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Min var normal fra første stund. Anonymous poster hash: e505b...7e7
Lone Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Antall dager har vært rimelig stabilt 28/29 dager, men el og lutealfase er fortsatt i endring etter fire måneder. Visstnok enest årsak til at lutealfase kan endres er etter ppilleslutt... Satser på det stabiliserer snart. Jeg hadde sluttet nå hvis jeg var deg, med mindre der er totalt krise om du skulle bli gravid med en gang.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Antall dager har vært rimelig stabilt 28/29 dager, men el og lutealfase er fortsatt i endring etter fire måneder. Visstnok enest årsak til at lutealfase kan endres er etter ppilleslutt... Satser på det stabiliserer snart. Jeg hadde sluttet nå hvis jeg var deg, med mindre der er totalt krise om du skulle bli gravid med en gang. TS her, er jo ingen krise om jeg blir gravid nå.. Så jeg tror jeg slutter på de Anonymous poster hash: bc0be...6b4
*håper* Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Hei Jeg sluttet på p-piller i slutten av januar, så hadde en skikkelig syklus (på 38 dager så den var nok ikke helt normal) uten prøving. Deretter begynte vi å prøve og vi ble gravid med engang, på tross av litt lang syklus
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Sluttet på pillen i januar og fikk mensen tilbake ca 2mndr etter det og har hatt en stabil syklus på 28 dager til nå Anonymous poster hash: 35d54...fa5
Spiremor Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Alle de gangene jeg har hatt pauser på p-pillene i en måned eller to for å sjekke at jeg får mensen til vanlig tid, har jeg fått den ganske nøyaktig til tiden jeg forventet den. Helt normale sykluser hver eneste pause iløpet av de åtte årene jeg gikk på p-piller. Da jeg sluttet i januar fikk jeg først en syklus på 66 dager, deretter en syklus på 47 dager. Jeg er fremdeles i PP3, på dag 28. Hadde nylig EL, så denne syklusen er også lengre enn ønsket. Så hvor lang tid det tar før man får normal syklus igjen er veldig varierende.
Teriyaki Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er i min andre syklus etter p-pilleslutt. Første syklus ble på 33 dager, denne syklusen blir, hvis EL var når jeg tror den var, på 38 dager. Så får tiden vise hvor lang neste syklus blir. Tror ikke jeg er gravid så regner med jeg finner ut av det.. Håper den blir kortere og mer stabil snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå