AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 For noen dager siden bestemte jeg meg for å slutte å spise godteri og brus. Det har nemlig blitt mye av det oppigjennom åra. Er ganske svak/svimmel/slapp nå, spesielt på morgenen. Prøver å kompensere med å spise en neve rosiner, nøtter. Drikker også mye vann. Fått i meg mye frukt og grønnsaker og spiser havregrøt på morgenen. Hvorfor er jeg da så slapp og kommer det til å gå over?Anonymous poster hash: 25dce...17f
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Kan det være noe med blodtrykket? Får du i deg nok proteiner? Snakk med legen.. Anonymous poster hash: 484ee...d71
Sphynx Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Sikkert abstinenser fordi du er avhengig av sukker. Jeg er det veldig selv også... bare å bite tenna sammen, jeg har greid det før, men sliter med vilkestyrken. Brus er jo såååå godt 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Helt sikkert abstinenser, ja. Sluttet med Pepsi Max for en uke siden, etter å ha drukket MYE. Har hatt hodepine hver dag etterpå Håper det bedrer seg!Anonymous poster hash: 12cb5...17e
Sphynx Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Helt sikkert abstinenser, ja. Sluttet med Pepsi Max for en uke siden, etter å ha drukket MYE. Har hatt hodepine hver dag etterpå Håper det bedrer seg!Anonymous poster hash: 12cb5...17e Det blir bedre, lover deg Jeg går igjennom det samme nå, og har gjort det før. Fy faen, jeg gjør det ikke igjen. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Det blir bedre, lover deg Jeg går igjennom det samme nå, og har gjort det før. Fy faen, jeg gjør det ikke igjen. Så bra! Håper bare jeg klarer å holde meg unna. Det ble en brå slutt, men jeg fant ut at det var det beste Anonymous poster hash: 12cb5...17e
Hjertefisk Skrevet 13. juni 2014 #7 Skrevet 13. juni 2014 Det tar ikke mer enn 3 dager før mye av abstinensene er borte. Hold ut!
Sphynx Skrevet 13. juni 2014 #8 Skrevet 13. juni 2014 Det tar ikke mer enn 3 dager før mye av abstinensene er borte. Hold ut! Haha, det har jeg veldig liten tro på 1
Hjertefisk Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Haha, det har jeg veldig liten tro på Hehe nei jeg vet ikke selv, jeg har aldri prøvd. Leste det i ei avis en gang så mulig det er noe sannhet i det. TS får avkrefte/bekrefte når hun kommer så langt!
momo Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Jeg startet selv i går, og er jo kvalm, svimmel og uvel. Og jeg er flink til å spise nok mat. Har prøvd flere ganger før, men da har jeg ofte gitt opp, for det er ikke noe gøy den første tiden. Jeg er helt klart sukkeravhengig. Tenker at klarer jeg de 2 første ukene, så går resten bra.
Tullepia Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 For noen dager siden bestemte jeg meg for å slutte å spise godteri og brus. Det har nemlig blitt mye av det oppigjennom åra. Er ganske svak/svimmel/slapp nå, spesielt på morgenen. Prøver å kompensere med å spise en neve rosiner, nøtter. Drikker også mye vann. Fått i meg mye frukt og grønnsaker og spiser havregrøt på morgenen. Hvorfor er jeg da så slapp og kommer det til å gå over?Anonymous poster hash: 25dce...17f [/acro Enten er du sukkeravhengig eller så har du fått et virus. Det vil uansett gå over. Slapp av! Og gratulerer med godteristopp!
Chizue Skrevet 13. juni 2014 #12 Skrevet 13. juni 2014 Abstinensene kan vare fra 2-4 dager, men suget kan vare mye lengre >.<
Sillicious Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Ta krom tilskudd, så holder blodsukkeret seg passe stabilt iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå