Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og samboeren min(begge 22 år) gjorde det slutt og flyttet ut for 7 uker siden.Vi var sammen i 3,5 år og bodde sammen i nesten 2 år.Vi var absolutt ikke enige om det,jeg ønsker å fortsette.Han har vært usikker lenge,men har ingen konkret grunn til at han gjorde det slutt,bare sier at det ikke føles riktig lengre.Jeg skjønner det virkelig ikke,fordi han har oppført seg og sagt ting hele tiden som er svært motstridende og vi har helt til siste slutt hatt det veldig bra sammen.Jeg er totalt knust og gjør absolutt alt for å få han tilbake.Hvor store er sjansene mine for å få han tilbake og hva skal jeg gjøre for å få han tilbake?Er det en sjanse for at han ombestemmer seg og angrer og vil ha meg tilbake?Vi har opplevd utrolig masse sammen,og jeg skjønner ikke hvordan hans utrolig sterke følelser for meg bare kan forsvinne så plutselig når jeg var verdens beste og den viktigste i livet hans for veldig kort tid siden.Tar i mot alle råd jeg kan få!Jeg klarer ikke å gi slipp på han!

Anonymous poster hash: b06ff...15e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, du må bare gå videre.

Anonymous poster hash: dc2e9...ae6

• Liker 1
Gjest 82girl
Skrevet

skjønner så absolutt hvordan du har det, sitter i samme situasjon selv. har prøvd alt jeg kunne for å få han til å ombestemme seg. en del av han vil fremdeles være sammen med meg da, men han ser ingen framtid for oss.. love sucks

AnonymBruker
Skrevet

Sitter i det samme selv, men vi har et barn da. Utrolig vanskelig :/ Det er vel ikke mye man kan gjøre når den ene ikke har de samme følelsene lengre :/

Anonymous poster hash: f88bb...4db
AnonymBruker
Skrevet

skjønner så absolutt hvordan du har det, sitter i samme situasjon selv. har prøvd alt jeg kunne for å få han til å ombestemme seg. en del av han vil fremdeles være sammen med meg da, men han ser ingen framtid for oss.. love sucks

signerer denne, der sitter jeg også.. Han har gitt opp og jeg sitter med et lite håp fremdeles

Anonymous poster hash: 5a0bd...d27

Skrevet

De kommer ofte tilbake igjen. Men da er det som regel så sent at du allerede har gått videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir bare slutt igjen. Kom deg videre i livet.

Anonymous poster hash: 20cb2...684
Skrevet

Mitt best tips er å la han være. Ikke ta kontakt med han. Plei deg selv. Vær den beste du kan være for deg selv. Kanskje kommer han tilbake etter en stund, men da er det også mulig at du har gått videre. Lykke til.

Gjest alegria
Skrevet

Det er et spørsmål det er HELT umulig å vite svaret på. Kanskje han kommer tilbake, kanskje ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...