Gjest avocadoen Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg er så heldig at jeg lever i et land der jeg føler jeg har det utrolig lett i forhold til folk i andre land. Jeg er også lykkelig fordi jeg har en familie og venner som er glad i meg og bryr seg om meg Men mest av alt er jeg lykkelig fordi jeg har en fantastisk fin kjæreste som kunne gitt meg verden om han kunne. Vi flytter sammen i august Så hvorfor er dere lykkelig?
Anglofil Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg endelig har funnet en mann som behandler meg bra og som er glad i meg akkurat slik jeg er, som jeg får lov til å elske og som vil de samme tingene i livet som meg selv. Jeg er også lykkelig fordi jeg har en jobb jeg trives i, jeg har fått kjøpt meg min egen leilighet og jeg har foreldre, familie og venner som er glade i meg. Og ja, jeg er veldig glad for og føler meg heldig som får lov til å bo og leve i Norge. Mvh Yvonne
Gjest Malanthor Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg har en flott samboer og en oppegående familie, jeg er lykkelig fordi jeg er så utrolig heldig og bo i norge. Jeg er også ulykkelig fordi ikke flere kan dele min lykke. 1
Gjest Heartbeat Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig for at jeg får være meg selv. At jeg har verdens fineste barn som gjør livet meningsfylt Verdens beste kjæreste som tar vare på meg, elsker meg og gir meg trygghet og gir meg alt jeg trenger. At jeg er ved relativt god helse og at jeg har folk rundt meg som er glad i meg At jeg ikke har fysiske begrensninger i hverdagen som hindrer meg i å gjøre hverdagslige ting. Setter utrolig pris på livet, etter at jeg har vært døden nær av sykdom
Arianna Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg har verdens beste samboer, et godt forhold med familien, etter mange år med vanskeligheter og har fantastiske venner. Jeg er lykkelig fordi jeg om ikke alt for lenge skal bli mamma til et lite gull, fordi jeg har alt på plass - en flott leilighet, en god jobb, ja alt! Jeg er også ekstremt takknemlig for at jeg bor hvor jeg bor, at vi har så gode muligheter innenfor så og si alt, at vi har et helsesystem som har tatt vare på meg og funnet gode løsninger etter mange år med sykdom og smerter. Jeg er rett og slett veldig, veldig lykkelig!
Gjest Corto Maltese Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er singel derfor er jeg lykkelig
Ciara Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 Det enkle svaret? Fordi jeg ikke har noen grunn til IKKE å være det. Jeg har familie, jeg har et sted å bo, jeg har spennende jobb, jeg har god helse. Jeg lever et helt vanlig harmonisk liv, og det er akkurat dette jeg har ønsket meg. Trenger ikke stort hus, masse penger i banken eller noe annet ekstraordinært. Jeg tror det er viktig å kunne sette pris på det livet man har, og ikke alltid strebe etter noe bedre.
asterix Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg har et fantastisk liv på alle måter. Og når vi våknet i morges smilte samboeren min til meg og sa: "Hver gang jeg våkner sammen med deg føles det som om jeg har vunnet i Lotto." Hvordan kan man ikke være lykkelig når man har det sånn?
Honey Dew Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har en trygg økonomi. Har muligheter til å reise og oppleve ting, har passelig god helse, har en god, trygg og kreativ jobb og ikke minst at min mann er verdens beste. Og så planlegger vi en liten en til neste år. En med 4 bein og da. Barnetiden for meg er over. Også er det jo sommer da
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har en trygg økonomi. Har muligheter til å reise og oppleve ting, har passelig god helse, har en god, trygg og kreativ jobb og ikke minst at min mann er verdens beste. Og så planlegger vi en liten en til neste år. En med 4 bein og da. Barnetiden for meg er over. Også er det jo sommer da Kan jeg spørre hva du jobber som? Jeg vil også ha trygg økonomi og råd til å reise, Hehe.. Anonymous poster hash: b6479...f66
Honey Dew Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 Kan jeg spørre hva du jobber som? Jeg vil også ha trygg økonomi og råd til å reise, Hehe..Anonymous poster hash: b6479...f66 Bedriftseier. Reiser ikke mer enn 1 gang i året da samt litt helgeturer utenlands før jul..
Meline37 Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig for at jeg lever i et bra land som Norge, og fordi at jeg er frisk, og fordi barna mine er frisk. Er lykkelig for at jeg har barna mine, familien min, og folk rundt meg som jeg er fryktelig glad i. Selv om jeg er singel , så mener jeg... at uansett hva en har i livet.... om man har familie eller ingen, så kan man prøve å gjøre seg selv lykkelig så godt en kan. Skal være glad så lenge man får lov å oppleve verden og være her
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg har det bra med meg selv. Jeg har funnet nøkkelen til lykke, og ingen andre enn meg selv kan gjøre meg lykkelig. Jeg har hverken nær familie, nære venner eller kjæreste eller barn. Ikke eier jeg noe heller eller tjener mye penger. Likevel er jeg nok lykkeligere enn folk flest! Dessuten gjør jeg det jeg vil i hverdagen og koser meg i helgene. Anonymous poster hash: 4c4d1...eca
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Fordi jeg skal kjøpe leilighet! Anonymous poster hash: 69f0b...283
Gjest Evans Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har så mange grunner til å være lykkelig at jeg kunne fylt opp en hel side her Tror faktisk ikke jeg har hatt det så bra som jeg har det nå, noen gang. Noen få punkter: 1) har en fin familie 2) En utrolig flott, snill, flink og bra samboer 3) God og trygg økonomi 4) Ferdig med å studere 5) Frisk: både psykisk og fysisk og er trygg på meg selv. 6) Masse å glede meg til å se frem til!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Jeg (31 år) er lykkelig fordi jeg endelig har funnet plass til meg selv i mitt eget liv, etter mange år som kun har handlet om andres problemer. Det siste året har jeg, etter mye hardt mentalt arbeid (terapi), fått både selvtillit, selvrespekt, selvaksept og en indre ro jeg ikke visste fantes. LIVET KAN BEGYNNE :D Anonymous poster hash: 03b9e...a5c
Chia Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Jeg er lykkelig fordi jeg er endelig ferdig med mastergraden min og kan begynne å søke jobber jeg er frisk og familien min har det bra og er friske. jeg har 2 fantastiske hunder som jeg elsker himmelhøyt jeg har en fantastisk, generøs samboer som passer på meg, elsker meg og som gjør at jeg slipper å bekymre meg for økonomi jeg er glad for at jeg har kjøpt meg hus og at vi nå skal pusse opp hele utsiden...snekkere, og malere og elektrikkere går rundt her jeg er lykkelig for at jeg skal ut å reise om 2 uker jeg er lykkelig for at jeg har klart å gå ned 25 kilo siden jul og at jeg endelig er skikkelig fornøyd med kroppen min...
Snikk Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 jeg er lykkelig for at jeg har klart å gå ned 25 kilo siden jul og at jeg endelig er skikkelig fornøyd med kroppen min... Wow, gratulerer!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå