AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Frokost: 1 stekt egg med stekt skinke (3 skiver) Lunsj: 1 boks kesam lime med bær og en neve nøtter Mellom: 2 knekkebrød med leverpostei og agurk Middag: 1 hjemmelaget hamburger med salat (salat, agurk, avokado, mais) Spiser en frukt nå og da, ikke hver dag. Går 1 times rask gange 3 ganger i uken. noe som mangler i kosten? Anonymous poster hash: a8adc...4f4
Gjest Runforit Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Ser alt for lite ut. Hva er målet med kostholdet?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Frokost: 1 stekt egg med stekt skinke (3 skiver) Lunsj: 1 boks kesam lime med bær og en neve nøtter Mellom: 2 knekkebrød med leverpostei og agurk Middag: 1 hjemmelaget hamburger med salat (salat, agurk, avokado, mais) Spiser en frukt nå og da, ikke hver dag. Går 1 times rask gange 3 ganger i uken. noe som mangler i kosten? Anonymous poster hash: a8adc...4f4 Du har nesten ikke fett i kostholdet ditt, i tillegg til at du ikke har særlig til proteiner eller karbohydrater heller. Dvs, du må få inn enten en større andel sunt fett eller mer karbos så kroppen din har en god energikilde. Jeg ville økt til enten to eller tre egg til frokost (gjerne med noe grønt til), erstattet kesamen med en fet gresk/tyrkisk yoghurt, og byttet knekkebrødene og middagen til et skikkelig måltid med en mektig salat/grønnsaker med kjøtt/fisk/fugl og avokado/kokosolje/olivenolje. Spiser du tre-fire ordentlige måltider med en god proteinkilde, fett og grønnsaker vil du holde deg mett lenge og slippe behovet for å snacke i mellom måltidene. Anonymous poster hash: 8ebd8...751 1
Inwe Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Du har nesten ikke fett i kostholdet ditt, i tillegg til at du ikke har særlig til proteiner eller karbohydrater heller. Dvs, du må få inn enten en større andel sunt fett eller mer karbos så kroppen din har en god energikilde. Jeg ville økt til enten to eller tre egg til frokost (gjerne med noe grønt til), erstattet kesamen med en fet gresk/tyrkisk yoghurt, og byttet knekkebrødene og middagen til et skikkelig måltid med en mektig salat/grønnsaker med kjøtt/fisk/fugl og avokado/kokosolje/olivenolje. Spiser du tre-fire ordentlige måltider med en god proteinkilde, fett og grønnsaker vil du holde deg mett lenge og slippe behovet for å snacke i mellom måltidene. Anonymous poster hash: 8ebd8...751 Jeg synes det var endel fett jeg, sunt vel og merke. Avokado, nøtter, egg.. Sånn som svar til ts: er du ikke sykt slapp om dette er alt du spiser? Levde i 3 uker på 1300-1500 kcal daglig og fant fort ut at jeg ikke orker noen ting på så lite mat.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg synes det var endel fett jeg, sunt vel og merke. Avokado, nøtter, egg.. Sånn som svar til ts: er du ikke sykt slapp om dette er alt du spiser? Levde i 3 uker på 1300-1500 kcal daglig og fant fort ut at jeg ikke orker noen ting på så lite mat. Joda, men hun må øke mengdene for å få nok energi i løpet av dagen. 1 egg er ikke mye. Hun skriver heller ikke hvilke mengder hun spiser av avokado. Anonymous poster hash: 8ebd8...751
Inwe Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 Joda, men hun må øke mengdene for å få nok energi i løpet av dagen. 1 egg er ikke mye. Hun skriver heller ikke hvilke mengder hun spiser av avokado. Anonymous poster hash: 8ebd8...751 Er helt enig i at ts spiser for lite, men da for lite av alt. Legg til mer av noe man er glad i er alltid en fordel, jeg for min del ville lagt til proteiner hovedsakelig, men det skal sies at jeg spiser mye mer av alle makroene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå