AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hei. Vi skal til innkjøp av lameller, men er svært usikker på dette. En pk e jo til ca 1 meter. Må de skjærest mye til og er det vanskelig å få dem satt opp? Vi har et stort vindu i stuen, samt en terasse dør. Er det vanlig å ha lammeller foran terasse døren også elle blir det styr med og komme seg inn og ut ? Tenker det er jo greit å kunne ha noe å dra foran den da den er på samme side som glassene og solen står på der? Ellers andre lure tips angående lameller mottas med stor takk. Hilsen ei som har liten peiling på lameller i utgangspunkte, foruten at vi ønsker oss det Anonymous poster hash: ac2af...09a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Har dere anleding hadde jeg kjøpt måltilpasset lameller fra Luxaflex eller Kirsch. Det er top notch! Hvis ikke får du fine lameller på Kid. Skinnene kan du kjøpe i forskjellige lengder, så er du heldig finner du rette lengden så du slipper å kutte den. Selve lamellene er på standard lengde...tror de er rund 2,5 m lange. Disse klipper du selv til etter ønsket mål. Jeg hadde lameller i min gamle bolig, også foran terrassedør. Ingen problem å trekke de til side når du skal bruke døren. Fungerte fint. Skal jeg si noe negativt må det være at når det blåste ute og døren stod oppe, "raslet" det godt i lamellene. Ellers kan du jo justere de akkurat som du vil. Du bestemmer selv hvor mye lys og innsyn du ønsker. Lykke til Anonymous poster hash: 9ade0...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå