Gå til innhold

Slutte å snuse....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har gjort dette? Jeg har ikke snust på nesten en uke nå. Har vært en del svimmel, og slet med hodepine de første dagene - men det som er verst er KVALMEN.

Noen som har erfaring med dette? I starten brakk jeg meg en del, og begynte å kaldsvette. Det er gått over, men kvalmen sitter i fremdeles.

Helt ærlig trodde jeg ikke jeg kom til å merke noe i det hele tatt. Først trodde jeg at jeg hadde fått omgangssyken eller noe, men så slo det meg at det kunne være abstinenser, og fant treffende symptomer på internett.

Valgte å slutte fordi jeg ikke merket noe særlig effekt av å snuse lengre, og ville ikke trappe opp i styrke og mengde heller akkurat.

Er litt gira på å finne ut når kvalmen vil gi seg. Noen som har gått gjennom dette selv?

Anonymous poster hash: 3723f...640
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet med snus med hjelp av nikotin fri snus...... hadde ingen abstinenser.

Anonymous poster hash: 1e82d...7b0
Skrevet (endret)

Jeg har sluttet. Var ganske dårlig første dagen uten snus, mens de 2 - 3 neste dagene var symptomene mer psykisk. Etter en uke var det ikke lenger noe problem å være uten. Det hendte fremdeles at jeg stakk hånden i lommen for å finne boksen i situasjoner hvor jeg tidligere alltid hadde tatt en snus, men skuffelsen var aldri så alt for stor...

Hele prosessen var egentlig overraskende lett, jeg skjønner ikke at ikke flere slutter. Det vanskeligste er å bestemme seg, ikke å gjennomføre det. Du er jo allerede godt på vei.

Da jeg sluttet hadde jeg forresten snust en boks i døgnet i 8 år. Pengene går fremdeles, menge år seinere, heller inn på høyrentekontoen min; 23 000 kr i året.

Lykke til!

Endret av Maximillian Cohen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...