Gå til innhold

Irriterende dyremote.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med denne "Paris Hilton-moten" som får jenter til å skaffe seg sånne små hunder (chiuahua eller hvordan det skrives)?

Jeg har aldri sett så mange jenter med slike hunder nå for tiden og det irriterer meg litt!

Det er mote å ha dem i veska og ikke kom å fortell meg at alle disse jentene er hundeelskere.

Lurer på hva de gjør med hundene når moten går av?

Gir dem til frelsesarmeen kanskje? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva de gjør med hundene når moten går av?

Ja, det lurer jeg også på. :-(

Gjest Gjesta
Skrevet

hm.. er det trendy? Kan jeg ikke si jeg kjenner til :D

Nå koster vel en slik hund litt penger...så det er jo ikke bare kvitte seg med den liksom..

Skrevet

Er chihuahuaer trendy? Jaja så lærte jeg noe nytt idag også. Tror uansett ikke det er så mange som skaffer seg en slik om de ikke er glad i dyr i utgangspunktet.

Gjest Phair
Skrevet

Helt enig. Blir helt matt av å se Paris Hilton look alike på Majorstua og Grunerløkka med dette passende "tilbehøret".

Gjest Poirot
Skrevet
Helt enig. Blir helt matt av å se Paris Hilton look alike på Majorstua og Grunerløkka med dette passende "tilbehøret".

Oh, yes... :roll:

Gjest Estrela
Skrevet

Hun i "Lovlig blond"-filmene har også en sånn hund med seg overalt.

Så en mann med chihuahua på armen i går, på bussen. Ikke bare jenter som følger moten tydeligvis.

Synes det er for dumt om folk skaffer seg hund bare fordi det er moteriktig.

Skrevet

Tror vel ikke det er moten som avgjør om man velger å få en hund, men det kan være moten som avgjør hva slags hund man kjøper. Og det er ikke bare de små som er trendy, plutselig er det en drøss med tollere og rhodesian ridgeback som vandrer rundt, som for ti år siden ikke ble sett i det hele tatt.

Synes også det er dumt å anta at folk har kjøpt seg en liten hund gjør det kun fordi de skal være trendy. Kanskje mange av dem er glad i hunder, men ikke så glad i lange turer? Da passer det jo bra med en liten sak som puttes i lomma.

Håper f.eks. selv at ikke folk tror jeg har puddel fordi jeg egentlig har lyst til å være frisør... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

kansje folk kjøper seg chihuahuaer for at de er kjempesøte?

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg kjenner ihvertfall en som skal kjøpe seg en slik hund som hun skal ha i veksen fordi alle andre gjør det.

Gjest Anonymous
Skrevet

hunder er ikke pynt!

de skal behandles som små barn og passes på og få kjærlighet!!!

blir sur når jeg ser at folk ikke kan tenke lengre enn at de skal ha en hund for og ha den som pynt i vesken sin!

hadde jeg vert deg poirot hadde jeg prøvd og ta opp temaet me hun som skal ha den hunden og få dette inn i hodet hennes...(hvis du kjenner henne godt)

Skrevet

Det har da vært flere artikler i osloavisene om hvor trendy disse hundene er, så helt tilfeldig er det ikke at mange skaffer seg en slik akkurat nå.

Man får samtidig fin oversikt over hvor man kan kjøpe merkeklær og andre nødvendigheter til de firbente... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...