AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 De virker så desperate etter unge damer og sex at det er helt sykt! Blir dem sultefôret hjemme eller hva er greia?Anonymous poster hash: e69bd...446 2
Druid Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Hva er det med kvinner som er overasket over at sex er ettertraktet? Er sex for dem så .... kjedelig eller udramatisk? Jeg blir like sjokkert hver gang jeg ser disse innleggene, man skulle tro av dem at man noen gang fikk nok sex.
Gjest Nanne70 Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Tja...det skjer jo ting med kvinnfolk i 40-åra også - ikke uten grunn at vi har et begrep som "førtiårskrise"
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Hva er det med kvinner som er overasket over at sex er ettertraktet? Er sex for dem så .... kjedelig eller udramatisk? Jeg blir like sjokkert hver gang jeg ser disse innleggene, man skulle tro av dem at man noen gang fikk nok sex.nei i grunn ikke, sex er digg. Men at menn i 40 åra blir så på knærne etter unge damer selv om de har kone trodde jeg faktisk ikke var så normalt. Anonymous poster hash: e69bd...446 2
Teethgrinding Skrevet 12. juni 2014 #6 Skrevet 12. juni 2014 nei i grunn ikke, sex er digg. Men at menn i 40 åra blir så på knærne etter unge damer selv om de har kone trodde jeg faktisk ikke var så normalt.Anonymous poster hash: e69bd...446 Nå høres det for meg veldig ut som du projiserer en gitt situasjon over på alle menn. Så fortell oss da. Du holder på med en mann i 40-åra som er skikkelig kåt? Hva slags råd ber du om? 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Skrevet 12. juni 2014 Nå høres det for meg veldig ut som du projiserer en gitt situasjon over på alle menn. Så fortell oss da. Du holder på med en mann i 40-åra som er skikkelig kåt? Hva slags råd ber du om?Nei, dette er bare observasjoner. Anonymous poster hash: e69bd...446
Druid Skrevet 12. juni 2014 #8 Skrevet 12. juni 2014 nei i grunn ikke, sex er digg. Men at menn i 40 åra blir så på knærne etter unge damer selv om de har kone trodde jeg faktisk ikke var så normalt.Anonymous poster hash: e69bd...446 Det er normalt, har aldri skjønt det selv, men jeg ser jo det e rnormalt. På den annen side ser jeg vel helst at det skjer hos damene også.... når vi har firmafest på byen (industribedrift med mye unge, hardtarbeidene menn) ser man mye morseomme 40 års damer :-) Gitt at sex er tiltrekkende og ungdom er tiltrekkende og man aldri får nok... Ingenting unormalt som skjer her.... 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #9 Skrevet 12. juni 2014 nei i grunn ikke, sex er digg. Men at menn i 40 åra blir så på knærne etter unge damer selv om de har kone trodde jeg faktisk ikke var så normalt.Anonymous poster hash: e69bd...446 Mennesker liker jo attraktive personer så jeg ser ikke helt dette problemet. Anonymous poster hash: 1fa9e...415
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #10 Skrevet 12. juni 2014 Det er normalt, har aldri skjønt det selv, men jeg ser jo det e rnormalt. På den annen side ser jeg vel helst at det skjer hos damene også.... når vi har firmafest på byen (industribedrift med mye unge, hardtarbeidene menn) ser man mye morseomme 40 års damer :-) Gitt at sex er tiltrekkende og ungdom er tiltrekkende og man aldri får nok... Ingenting unormalt som skjer her.... Ja forsåvidt..:-)Anonymous poster hash: e69bd...446
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 De mannfolkene har rett og slett gått lei de kjedelige og lite lekne røyene på sin egen alder. Derfor søker de yngre kvinner. Menn i denne alderen har også bedre sjans på yngre kvinner enn det kvinner har på yngre menn. De fleste kvinner som har passert 40 er blitt for satt, skikkelige og kjerringaktige. Menn i denne alderen derimot, beholder mer barnet i seg og er definitvt ikke blitt gubbeaktige. Anonymous poster hash: 40335...a28 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Skrevet 12. juni 2014 nei i grunn ikke, sex er digg. Men at menn i 40 åra blir så på knærne etter unge damer selv om de har kone trodde jeg faktisk ikke var så normalt.Anonymous poster hash: e69bd...446 Det er normalt. Men det er et resultat av dere midtlivskrise, mens kvinner reagerer på annen måte. Anonymous poster hash: 99f0a...a67
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 De virker så desperate etter unge damer og sex at det er helt sykt! Blir dem sultefôret hjemme eller hva er greia?Anonymous poster hash: e69bd...446 Den sannsynlige forklaringen er som følger: Menn vet instinktivt at kvinner er mest fruktbare når de er i alderen 18-25, med en topp rundt 21 år. Dermed er det fra et biologisk synspunkt sunn fornuft å føle tiltrekning mot kvinner i denne alderen, siden det gir større sjanse til å produsere avkom. Det betyr ikke at en middelaldrende mann ikke kan være glad i sin jevngamle kone, men hvis han har litt sunn fornuft vil han ikke prøve seg på unge jenter så lenge de to er sammen. At single middelaldrende menn prøver seg på unge jenter kan man lett si er patetisk, men det gir fornuft sett fra et biologisk synspunkt. Middelaldrende menn lykkes da også ofte i de tilfellene der deres sosioøkonomiske status er høy nok. Anonymous poster hash: 24673...b53
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Dette vil si at de fleste menn som er sammed med en dame (begge i førtiårene) har egentlig lyst til å ha sex med unge jenter fremfor kona? Anonymous poster hash: ebdec...bb6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 Dette vil si at de fleste menn som er sammed med en dame (begge i førtiårene) har egentlig lyst til å ha sex med unge jenter fremfor kona? Anonymous poster hash: ebdec...bb6 Nei, nå prøver du å spisse tråden.Anonymous poster hash: e69bd...446
Commander Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 De virker så desperate etter unge damer og sex at det er helt sykt! Blir dem sultefôret hjemme eller hva er greia?Anonymous poster hash: e69bd...446 Du må løfte blikket og legge merke til eget kjønn. De mest utro i Norge er kvinner, da spesielt kvinner i alderen 35-45. Hvis de i tillegg er høy utdannet og er mye på reise/seminar . Vel er man gift med en kvinne og kan krysse av på disse punktene bør man være bekymret. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Nei, nå prøver du å spisse tråden.Anonymous poster hash: e69bd...446 FIkk bare det inntrykket etter å ha lest igjennom tråden. Anonymous poster hash: ebdec...bb6
Commander Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 Det er normalt. Men det er et resultat av dere midtlivskrise, mens kvinner reagerer på annen måte. Anonymous poster hash: 99f0a...a67 Nå er jeg spent. Hvordan reagerer kvinner? Jeg veit de ikke kjøper porsche eller harley davidson :-) 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Nå er jeg spent. Hvordan reagerer kvinner? Jeg veit de ikke kjøper porsche eller harley davidson :-) Kvinner reagerer med å bli gretne og kjeftelystne. Anonymous poster hash: 4ad84...7f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Dette vil si at de fleste menn som er sammed med en dame (begge i førtiårene) har egentlig lyst til å ha sex med unge jenter fremfor kona? Anonymous poster hash: ebdec...bb6 Nå ble det publisert en undersøkelse for ca. ett års tid siden som viste at menn fant kvinner mest attraktive når kvinnene var 31 år. I undersøkelsen fikk mennene se bilder av kvinnenes ansikt og kropp i et livsløpsperspektiv, fra tenåring til gammel. Men ellers tror jeg svært mange menn hadde sagt "ja takk, begge deler" hvis de kunne . Anonymous poster hash: ec391...294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå