AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Hvor mange cm må man ha fra levende lys til hylle/tak? F.eks telys/kubbelys i en bokhylle, hvor langt over må neste hylle være? Eller telys i stake på veggen, hvor mange cm fra taket? (Er skråtak)Anonymous poster hash: 22e04...b8d
Rotemor Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Jeg tenker som så at du skal kunne holde hånden over i en ubegrenset periode. Men selv da risikerer du jo sot... Beklager, har ikke noe mer konkret enn det Prøvde å Google uten hell..
Ciara Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Her ville jeg vært forsiktig. Jeg ville ikke hatt levende lys i en bokhylle, punktum. Og oppunder taket ville jeg kanskje hatt 30 cm klaring i hvert fall? 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Jeg tenker som så at du skal kunne holde hånden over i en ubegrenset periode. Men selv da risikerer du jo sot... Beklager, har ikke noe mer konkret enn det Prøvde å Google uten hell.. Litt redd for sot og ja. Prøvde google først, uten hell jeg og. Her ville jeg vært forsiktig. Jeg ville ikke hatt levende lys i en bokhylle, punktum. Og oppunder taket ville jeg kanskje hatt 30 cm klaring i hvert fall? Takk. Anonymous poster hash: 22e04...b8d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Jeg ville hatt minst 50 cm avstand. Flammer kan blåses opp. Anonymous poster hash: 4c179...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå