AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 Skal på en sommeravslutning i kveld der alle skal ta med mat til fellesen, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ta med meg! Noen som har forslag? Vi er i alderen 20-30, jeg kjenner ikke de andre så godt så har ingen å rådslå med. Usikker på om det er tapas eller koldtbordstil, om det skal utfylle andre retter (f.eks salat) eller være en selvstendig rett. Alle forslag mottas med stor takk Anonymous poster hash: e8c07...88a
ekkoet Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Lefser med laks, philladelphia, ruccola og løk. Bak en fuccaicia En god potetsalat om du kan Om du tar en av disse og lager en enkel kake i tillegg så har dere ihvertfall bidratt med deres. Endret 12. juni 2014 av ekkoet
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Quiche Kjøp en ferdig paibunn, steik litt bacon og purreløk, skjær tomater i båter og fyll på med ost. Helt supert og enkelt som fy. Evt. kan du lage et lite fat med røkelaks og eggerøre eller spekemat og eggerøre. Da har du sikret deg om det er koldtbord eller tapas stil. Kos deg ikveld da :-S Anonymous poster hash: f9f81...b5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå