Gå til innhold

Et litt rart spørsmål om bading på ferie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg og kjæresten skal endelig snart på ferie, bare oss to. Jeg har en liten problemstilling bare, hvordan får man badet samtidig? Vi skal bo et stykke unna stranda, så må jo ha med lommebok, mobil osv, men vi kan jo ikke bare la det ligge igjen på stranden? Er det noen som har en lur løsning?

Anonymous poster hash: b24c0...9c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man MÅ ikke ha med mobiltelefon. Og penger kan man ha i sånn vanntett beholder som man har rundt halsen e.l.

Skrevet

Mobilen bruker jeg aldri ta med på stranden, tar ikke med så mye penger heller, bare litt til is og drikke og evt lunsj. Har med en gammel Ipod for å høre på musikk.

Har alltid gått fra tingene våre for å bade, men aldri opplevd at det har blitt stjålet. Legger det såklart ikke frem helt åpenlyst, men putter det langt inne i strandveska som jeg igjen putter under solsenga. På ei vanlig strand ligger folk i ganske stor nærhet av hverandre, så jeg håper folk er såpass ærlige at de sier ifra hvis noen uvedkommende begynner å rote i ting og tang.

Skrevet

Jeg er litt paronoid så jeg tar med meg sikkerhetslås og låser først sekken og så sekken fast i solsenga =P så gjemmer jeg sekken under solsenga =P Mye styr, men jeg har med bankkort og mobil og greier så vil ikke miste det =P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å legge det igjen, litt her og litt der (en mobil i en sko, pung (med bare noen få penger) i en annen sko (og legge skoen litt unna den andre), klokke i jakkelomma, etc, slik at det ikke er bare å raske med seg en veske full av verdisaker. Da må tyven stoppe opp og bruke litt tid, plukke litt her og der evt.

Hadde det vært på stranda i Barcelona, ville jeg ikke turt å legge igjen noenting. :)

Har aldri opplevd å bli frastjålet noe, men følger med fra vannet, om mistenkelige personer er i nærheten...

Anonymous poster hash: b1a4d...573
AnonymBruker
Skrevet

Lar lommebok ligge igjen innelåst på hotellrommet, har småpenger/telefon i en lomme på strandbaggen. Aldri fått noe stjålet fra meg. (Reiser som regel til Tyrkia hvert år)

Anonymous poster hash: 91ca9...6d5
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...