Gå til innhold

Begynt å date-redd for sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en jente / dame på 39 som har vært singel en stund. Har i det siste begynt å date (det siste året). Er utadvendt men reservert. Opplevde en voldtekt for en del år siden som har preget meg endel seksuellt. Dvs må være veldig trygg før sex er aktuellt. Samtidig vil jeg ikke snakke om denne episoden har lagt den bak meg ellers. Trenger tips til å løse dette.

På forhånd takk for innspill !

Anonymous poster hash: a4c35...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære jente 39.. Dating trenger ikke handle om sex, og jeg tror mange menn vil like og respektere at du tar ting forsiktig. Det viser modenhet og ikke minst trygghet. Og jeg vet ikke om "begynt å date" vil si at du har en spesiell fyr i kikkerten, i såfall, om han har for dårlig tid til å gi deg rom og trygghet, er han ikke noe å samle på :)

Jeg har selv blitt voldtatt mens jeg hadde kjæreste, det tok over et år før vi hadde oss igjen og han holdt faktisk fingrene av fatet hele tiden og klagde ikke en eneste gang. Men det at han har lagt ved siden av meg i 365 netter og det har vært helt fint, gav liksom trygghet :)

Håper du finner ut av det

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er bare å si at du vil vente med sex til du føler deg trygg på vedkommende:)

Skrevet

Det å ha sex med en som man dater erbåde basert på gjensidige følelser men ikke minst at man føler seg trygg på den andre, at en føler at den andre virkelig vil dette, ikke bare er ute etter sex eller et kortvarig flørt. Lykke til. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...