Gå til innhold

Hjelp; Lokaler i Lillehammer-området

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei.

Vi er et par som skal gifte oss mai 2003 i Lillehammer-området. :D

Er det noen som kan hjelpe oss med forslag til selskapslokaler i Lillehammer-området???? Alt er av interesse!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Hei :D Jeg vet om litt forskjellige lokaler.....vi har valgt et som heter Krokvang.....der leier du kun lokalet og ordner mat og drikke selv.....er jo en rimelig variant....ellers har du Telemarkstunet f.eks som er helt på andre kanten igjen med lekker mat og drikkevarer i prisen....dette er ikke en billig variant, men jeg vet jo heller ikke hva dere er ute etter.....har flere tips, så bare send meg en privat melding der du skriver litt om hva du kunne tenkt deg så kan du få litt tips av meg deretter :)

Gjest Jamila
Skrevet

Hei!

Kan du si litt mer om Lillehammerområdet: mener du i Lillehammer, nordover, sørover, vestover......da er det lettere å komme med tips!

Vi skal ha middagen til vielsen på Glomstad Gård og Pensjonat, ligger på Tretten. Utrolig god mat, og ikke veldig dyrt! Quality Hafjel Hotel er bra. Og som Lilletroll sier, Krokvang er kjempefint lokale, og der kan du ordne ting selv!

Spesifiser litt mere så kan vi sikkert komme med flere tips! :-)

Skrevet

Hei, hei!

Tusen takk for respons! :lol:

Vi ser etter et selskapslokalelokale over et stort område. Alt fra Ringebu og ned til Gjøvik/Brummendal er av interesse. Pr idag er vi usikre på det meste med hensyn på bryllupet, det vi vet er at det er en venn av oss som skal stå for vielsen så det er fint om det er mulighet for å gjennomføre vielsen på samme sted som festen skal avholdes. Men dette er ikke et krav. Vi regner med at det blir ca 80 gjester. Det er ønskelig, men ikke noe krav, at vi kan holde drikkevarer selv.

Glomstad Gård og pensjonat så utrolig koselig ut (har allerede sjekket det ut på nettet..), det blir helt sikkert et skikkelig vellykket arrangement!!! :D

Klem fra

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Trollsalen i Hunderfoosen familiepark er veldig fin (helt trolsk :) ), Kulturhuset Banken i Lhmr sentrum, sas-hotellet ved Stampesletta, Skihytta i nærheten av Birkebeineren Skiarena.

Ja, det var mine forslag, alle i Lhmr, men jeg er ikke så godt kjent sør- og nordover. Lykke til :)

P.s.: Gifter oss 20.juli

Gjest Nitha
Skrevet

Vi lette også over et ganske stort område for å finne det som passet oss best, og vi endte opp med å ha selve vielsen i Domkirkeruinene på Hamar, og selskapet på Friluftsmuseet Stenberg i Vestre Toten.

Der ligger den gamle amtmannsgården, og det er flyttet dit flere bygninger fra verneverdige dager. I det hele tatt er det et praktfullt område både for bryllup! Du kan se bilder på Toten Økomuseums hjemmesider (husker ikke adressa i farten)

Ellers har du hotell Sillongen, som ligger veldig idyllisk til på samme sted, der du kan få alt i ett. www.sillongen.com

Lykke til!

Skrevet

Hei, igjen.

Jeg har forsøkt å sende "Lilletroll" mail men får bare feilmeldinger. Kanskje du kunne være så snill å legge ut i diskusjonsforumet de selskapslokalene du snakket om?

Kos, Eia

Skrevet

Giftet oss paa Hunderfossen Quality Hotell 15 juni i aar. Var veldig fornoyd med det. Det er greit for gjestene kan bo i hytter, leiligheter eller paa hotellet alt etter hvilken pris klasse de vil ha.

Samtidig er de ganske proffe paa HUnderfossen, de arrangerer ofte bryllup og alt gikk kjempe greit. Stedet er veldig koselig, du kan bruke flere rom der bl. a egen sal til middag, eget rom til pakker, egen koselig stue til kaffe, maten var kjempe god, og alt ellers var bra.

Kan absolutt anbefales!

Gjest lilletroll ikke innlogget
Skrevet

HEI EIA!!

Beklager så mye at mailen min ikke er som den skal....jeg jobber med saken, men vet ikke hvor lang tid det kan ta.....sliter også med inlogginen min her i forumet pga denne mailen, men jeg sender deg en privat melding så snart jeg har fått alt i orden, for det er jo greit å vite litt mer om ønsker og sånn før jeg renner ut med alle stedene jeg vet om :D

Håper det ikke skal bli så lenge til!!!

Skrevet

Halla gardspark på Brøttum! Koselig sted!

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei, hei! :D

Vi har funnet drømmelokalet!!! Kornhaug Gjestegård på Follebu. Og det var bare flaks! En og annen gang er det jo fint at ting går den vegen også.. Vi mer eller mindre bare snublet over det, var egentlig på Alstadhaug for å se Bjørnstjerne Bjørnsons gård. Vertskapet på Kornhaug er kjempe OK og innstilt på å gjøre dagen så bra som overhodet mulig. Gjett om jeg er lettet!!!! Så nå blir det bryllup 7/6 2003! :P

Eia

Skrevet

Hei!

Noen venner av oss giftet seg i Nordseter kapell og hadde festen på Skihytta (i nærheten). På Skihytta kan en holde drikkevarene selv, og de har et stort storhusholdningskjøkken. Et ganske billig alternativ, tror jeg.

Ellers er Telemarkstunet fantastisk. Der vil gjestene og brudeparet få en flott opplevelse. Litt dyrere kanskje.

Garmo-kirka på Maihaugen er jo også flott å gifte seg i, men jeg vet ikke om de har selskapslokaler der.

Hilsen fra en som selv sliter med å finne lokaler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...