Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hender at andre legger meg til på snapchat. Folk jeg ikke kjenner overhodet.

Jeg har kanskje 30 venner på snapchat. Kun gode venner og familie. Jeg vet at de ikke gir ut mitt brukernavn i hytt og gevær.

Jeg har heller aldri lagt det ut offentlig noe sted. Ikke på tinder, ikke instagram, ikke facebook... INGEN steder.

Så hvorfor legger tilfeldige folk til meg?

Skjer ikke så ofte. Kanskje 1 gang i måneden maks.

Hvordan får de tak i brukernavnet mitt???

Anonymous poster hash: cf845...bbe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig likt brukernavn som noen andre og folk legger til feil?

Anonymous poster hash: 63044...1f3
  • Liker 1
Skrevet

Samme skjer med meg, har aldri lagt det ut. Har spurt om hvordan de fikk tak i navnet mitt, de svarer "husker ikke".

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd meg to ganger, har bare avvist de, har bare gitt nicket mitt til nære venninner.

Anonymous poster hash: 9480d...ce9

Skrevet

kan hende at enkelte folk vil ha flest mulig på snapchat og bare legger til randome navn som de kommer på, er ikke umulig det heller.. særlig om folk har lette ting folk kan komme på å legge til

AnonymBruker
Skrevet

Har bare opplevd at noen jeg ikke vet hvem er har lagt meg til, men har også klart å legge til en ukjent person en gang selv. Satt med en venninne som gav meg nicket sitt, men det viste seg å mangle en bokstav... Ganske lett å ta feil med andre ord, men at folk gjør det hele tiden er jo litt merkelig... Men jeg har problemer med å finne ut hvem det er som legger meg til? Om ikke nicket avslører hvem det er liksom? Hvordan vet du at det ikke er kjentfolk?

Anonymous poster hash: 189ed...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...