AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Skrevet 12. juni 2014 For ett par mnd tilbake møtte jeg er super flott fyr på tinder. Vi pratet sammen ganske mye, gjennom meldinger og på telefon (vi bor i 2 forskjellige byer). Vi har møttes ett par ganger og vi har det like koselig hver gang! Jeg liker han kjempe godt og begynner å få følelser for meg. Og det vet jeg han har også, for det har han selv sagt. Vi kranglet litt i går kveld. Jeg spurte han om en ting og han ble kjempe sur og fyrte seg mot meg. Jeg ble kjempe lei meg, begynte selvsagt å gråte. Plutselig sa han bare god natt, glad i deg vennen og latet som om ingenting har skjedd. Jeg ble selfølgelig sur. Spurte han hvorfor han plutselig skulle legge seg mens vi var midt oppi krangelen vår. Han svarte som om ingenting har skjedd, som om jeg skulle ha overreagert eller noe.. Jeg skjønner ikke hvorfor han er sånn. Han prioriterer søvn fremfor meg, haha. Virker som om han ikke bryr seg eller tar det seriøst. Han bare skyver det under teppet som om alt skulle ha vært OK igjen istedet for å ordne opp.Dette skjer hele tiden, jeg blir dritt lei og det vet han. Virker ikke som om han er redd for å miste meg.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 4eace...11a 1
KineAnd Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Kjære deg... Jeg tror mange jenter ligger for mye tanke i handlingene til en gutt, man overdramatiserer det gjerne og om han legger seg midt på natta i stedet for å fortsette å chatte med deg vil jeg nå kalle det ansvarlig jeg da Slapp av, pust litt, legg deg og så snakker du nok med han i morgen. Jeg vet nok av gutter som bare blir daffe og ikke gidd å krangle og bare stikker ikke tenk for mye på det
Timza Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg gidder ikke krangle om noe som er meningsløst. Mulig han syns det dere kranglet om var det. Altså at saken tolkes annerledes mellom deg og han, noe som jo kan være tydelig hvis han "latet som ingenting" - altså han syns ikke det var noe alvorlig med det. Endret 12. juni 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #4 Skrevet 12. juni 2014 Det kommer ann på hva dere kranglet om. Om du ser i dag at det var en unødvendig krangel, kommer du også til å forstå hvorfor han heller ville sove, hvorfor han stoppet diskusjonen. Man må velge sine kamper, dette er så utrolig viktig! Når du føler noe er galt, noe som er viktig for deg, er det aldri lurt å ta dette opp hverken natt eller tidlig morgen. Anonymous poster hash: e7980...06b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Skrevet 12. juni 2014 Du sier dette skjer hele tiden? Dere har datet i to mnd!! Hadde jeg truffet en dame som ville krangle med meg hele tiden etter så kort tid, hadde jeg ganske sikkert skygget banen! Hvordan kan dere ha så mye å krangle om allerede? Går det ikke opp et lys for deg om at dere ikke passer sammen da? Ingen vil være sammen med noen som så tidlig i et forhold lager kaos. Enten må du ta deg sammen, eller så må du innse at dere ikke passer sammen.Anonymous poster hash: e7980...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå