AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Grunnet en ulykke med påfølgende sykdom for en tid tilbake så har jeg vært enslig i noen år. Nå om dagene føler jeg meg veldig klar til å møte noen, men merker at ting ikke er som før. Jeg har lett for å bli kjent med folk, men får fullstendig panikk hvis jeg misstenker at personen er interessert eller er "ute etter noe", eller bare blir for personlig. Jeg blir rett og slett livredd og trekker meg unna alt og alle i flere dager. Tidligere har jeg valgt en ganske uattraktiv stil innen kledsel, for å få mindre oppmerksomhet, men sommervarmen gjør det vanskelig, og jeg vet jeg må slutte med dette. Noen som har noen tips til meg, på hvordan jeg kan komme meg ut av dette tullet? Anonymous poster hash: 541a8...04d
Pol Pot Skrevet 12. juni 2014 #2 Skrevet 12. juni 2014 Kanskje du skulle prøve å være åpen om problemene dine overfor mennesker av det motsatte kjønn, at du har vært "ute av gamet" en stund og at du må ta det rolig, hvis du føler at det er god kjemi med en annen person. Hvis du forklarer problemet kan du og få forståelse for at du trenger å ta det rolig. Kanskje det er lurt at du får styre kontakten i begynnelsen, at kontakten kommer i passelige porsjoner. Alle forhold må starte et sted. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Skrevet 12. juni 2014 Jeg har det på samme måte. Har vært singel i 7-8 år nå og lengter egentlig etter en å dele livet med. Men får som deg panikk om jeg merker at noen liker meg godt. Og jeg har veldig problemer med å være åpen. Altså, jeg klarer ikke å si til noen jeg liker at jeg liker de. Det føles som jeg blottlegger hele sjelen min om jeg sier noe sånt. Har hatt en del dårlige erfaringer med menn de 7-8 årene jeg har vært singel, så det setter vel spor. I tillegg til at jeg har blitt.. rar.. Anonymous poster hash: d0791...6e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå