AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Tar denne som anonym selv om sikkert noen kjenner meg igjen jeg kjenner jeg blir skikkelig sjalu og misunnelig på venninne mine! De fleste har fått barn, flere barn. De er enten forlovet og skal gifte seg til neste år eller allerede gift. Vi er alle mellom 20-30 år. Jeg snakker om kanskje alle venninne mine som er 10-15 stk. Jeg er den eneste som ikke har fått barn enda, ikke er forlovet eller gift. Og jeg kjenner at jeg blir så sjalu og misunnelig at jeg snart blir gaaaaal!!! Men er dette lov? Er det lov å bli lei av å måtte være glad på andre sine vegne hele tiden? Når de vil fortelle om ditt og datt når det gjelder planlagte barn eller bryllup? Jeg er jo veldig glade på deres vegne men blir jo veldig lei meg når det ikke ligger i kortene mine enda. da samboeren min igjennom 2 år ikke er er klar eller vil gifte seg med det første. Ikke vil ha barn enda osv... Så jeg spør igjen er det lov å bli sjalu og misunnelig og at på til kanskje gi litt utrykk for at selv jeg er glade på deres vegne så er det sårt for meg å snakke om det hver gang vi treffes??? Anonymous poster hash: 65ca2...7dd
Tibbie Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 JA! Mega-ja! Om du hadde vært den eneste med barn og ekteskap hadde du sikkert vært litt småsjalu på vennene dine som har all friheten og livet foran seg. Dette er naturlig. Akkurat som om når du er 17 år og hele vennegjengen har hatt sex bortsett fra du. Eller når du er åtte år og alle i gjengen har ei baby born bortsett fra du. De tingene betyr ikke så mye nå, men man var gjerne grønn av misunnelse den gang det var aktuelt Om ti år når du er gift og har barn bryr du deg kanskje ikke så mye om dagens situasjon. Finn fram alle fordelene ved å være barnløs og utnytt dem! Kanskje du klarer å få dine venner misunnelige på deg? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå