AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Har vært så heldig og forelske meg i en fantastisk dame. Men hun er 7,5 år eldre enn meg, og har to døtre på 7 og 9 år. Vi ble kjent over langt tid, og plutselig en dag sa det pang! Vi er uten tvil sammen, men det er ikke offisielt enda. Jeg er bare så nervøs for reaksjoner som kan komme. Sikkert dumt av meg. Aldersforskjellen er da ikke så stor? Selv om det er feil vei? Vi har planer om felles barn, så jeg vil ikke sitte med skjegget i postkassa på det området iallefall. Barn er viktig for meg også, og jeg er glad i døtrene hun har fra før. Hva syns dere? Greit med den aldersforskjellen "feil vei"? Anonymous poster hash: 81cdf...e7f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Feil vei? Menn dør generelt tidligere så har aldri forstått meg på den logikken. Gi faen i prippne folk med inngrodde meninger. Det er ikke alltid lett å finne en partner det sier "pang" med. Jeg hadde gått for det uten tvil.Anonymous poster hash: 83495...ed0 12
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Hvorfor skulle det ikke være det? Jeg ble sammen med min ektemann da han var 21 og jeg 33 og vi har holdt sammen i ti år nå. Vi kjenner etter hvert flere andre par med lignende aldersforskjell "feil" vei, også noen hvor det var barn i bildet, og det går helt fint med dem også Jeg synes det er bare positivt jeg, for det virker som om du virkelig elsker henne om du er villig til å bli bonuspappa. Anonymous poster hash: 03e2f...525 6
blondien Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 har vel ingen ting å si det :-) 7 år er ikke så mye heller
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #6 Skrevet 11. juni 2014 Hvis det er viktig for deg å få et biologisk barn bør du tenke på at hun kan være for gammel til å få flere barn. Anonymous poster hash: c4dfb...110 1
Gjest BettyBoop Skrevet 11. juni 2014 #7 Skrevet 11. juni 2014 Har vært så heldig og forelske meg i en fantastisk dame. Men hun er 7,5 år eldre enn meg, og har to døtre på 7 og 9 år. Vi ble kjent over langt tid, og plutselig en dag sa det pang! Vi er uten tvil sammen, men det er ikke offisielt enda. Jeg er bare så nervøs for reaksjoner som kan komme. Sikkert dumt av meg. Aldersforskjellen er da ikke så stor? Selv om det er feil vei? Vi har planer om felles barn, så jeg vil ikke sitte med skjegget i postkassa på det området iallefall. Barn er viktig for meg også, og jeg er glad i døtrene hun har fra før. Hva syns dere? Greit med den aldersforskjellen "feil vei"?Anonymous poster hash: 81cdf...e7f du er jo snart 30 selv så da ser jeg ikke problemet. Er ikke sånn at du er 17 liksom
LatersBaby Skrevet 11. juni 2014 #8 Skrevet 11. juni 2014 Du er voksen og hun er voksen, ser ikke noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #9 Skrevet 11. juni 2014 du er jo snart 30 selv så da ser jeg ikke problemet. Er ikke sånn at du er 17 liksom Er det ikke et problem at han er ung og frisk, mens hun er en eldre kvinne?? Anonymous poster hash: 023d3...cea 1
Gjest BettyBoop Skrevet 11. juni 2014 #10 Skrevet 11. juni 2014 Er det ikke et problem at han er ung og frisk, mens hun er en eldre kvinne??Anonymous poster hash: 023d3...cea eldre? Hun er 35, ikke 85 9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Skrevet 12. juni 2014 Naboene er sånn! De ble sammen da han var 28, det er vel ca samme aldersforskjell og hun hadde barn fra før. Nå har de også et felles barn og det virker som de har det veldig fint sammen, de har sikkert vært sammen i ti år eller noe. Så altså: er dere lykkelige er alder det siste jeg ville hengt meg opp i!Anonymous poster hash: 15a83...146
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Skrevet 12. juni 2014 eldre? Hun er 35, ikke 85 Jo, men hun har jo to barn og en eldre kropp enn han. Kvinners kropp eldes jo raskere enn menn selv om de lever lengre. Bør han ikke heller kanskje finne seg en yngre jente som holder seg stram og spretten i flere år?, kan han ikke bli lykkeligere av det? Anonymous poster hash: 023d3...cea 1
Gjest BettyBoop Skrevet 12. juni 2014 #14 Skrevet 12. juni 2014 Jo, men hun har jo to barn og en eldre kropp enn han. Kvinners kropp eldes jo raskere enn menn selv om de lever lengre. Bør han ikke heller kanskje finne seg en yngre jente som holder seg stram og spretten i flere år?, kan han ikke bli lykkeligere av det?Anonymous poster hash: 023d3...cea mange damer på den aldern har flott kropp. Spesielt om man spiser sunt og holder seg i form. Fins 28 årige menn med kvapsete kropp og. Du aner ikke hvordan ts ser ut 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #15 Skrevet 12. juni 2014 mange damer på den aldern har flott kropp. Spesielt om man spiser sunt og holder seg i form. Fins 28 årige menn med kvapsete kropp og. Du aner ikke hvordan ts ser ut Jo det forstår jeg. Men hvis han heller finner seg en på i 20-årene og gifter seg med henne, så vil jo hun holde seg finere lengre. Jeg kan godt være med på at damer på 35 kan ha en vakker kropp, men hvor lenge har de igjen? Anonymous poster hash: 023d3...cea 1
Gjest Snuppi Skrevet 12. juni 2014 #16 Skrevet 12. juni 2014 Jo det forstår jeg. Men hvis han heller finner seg en på i 20-årene og gifter seg med henne, så vil jo hun holde seg finere lengre. Jeg kan godt være med på at damer på 35 kan ha en vakker kropp, men hvor lenge har de igjen?Anonymous poster hash: 023d3...cea [/quote ?? Det er ikke alle som er like overfladiske som deg!
Gjest BettyBoop Skrevet 12. juni 2014 #17 Skrevet 12. juni 2014 Jo det forstår jeg. Men hvis han heller finner seg en på i 20-årene og gifter seg med henne, så vil jo hun holde seg finere lengre. Jeg kan godt være med på at damer på 35 kan ha en vakker kropp, men hvor lenge har de igjen?Anonymous poster hash: 023d3...cea nå er det vel ikke bare utseende som teller ds. Eller mener du alle menn bør gifte seg med 20 åringer og bytte de ut etterhvert som de tipper over 30? Eller skal han bytte de ut etter evt graviditeter når kroppen forandrer seg? Er det kjærlighet mener du å gå etter kropp? 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #18 Skrevet 12. juni 2014 nå er det vel ikke bare utseende som teller ds. Eller mener du alle menn bør gifte seg med 20 åringer og bytte de ut etterhvert som de tipper over 30? Eller skal han bytte de ut etter evt graviditeter når kroppen forandrer seg? Er det kjærlighet mener du å gå etter kropp? Nei, hvis man virkelig elsker en så holder en jo sammen. Men når man ikke enda har gått inn i et forhold, bør man kanskje ikke heller da maksimere sjansene sine for et godt liv med en partner på sin egen alder? Det er jo ikke normalt at yngre menn gifter seg med så mye eldre damer. Kanskje one-night stands hvis de har en milf-fetish, men å gifte seg?, det virker ikke lurt. Anonymous poster hash: 023d3...cea
Gjest BettyBoop Skrevet 12. juni 2014 #19 Skrevet 12. juni 2014 Nei, hvis man virkelig elsker en så holder en jo sammen. Men når man ikke enda har gått inn i et forhold, bør man kanskje ikke heller da maksimere sjansene sine for et godt liv med en partner på sin egen alder? Det er jo ikke normalt at yngre menn gifter seg med så mye eldre damer. Kanskje one-night stands hvis de har en milf-fetish, men å gifte seg?, det virker ikke lurt.Anonymous poster hash: 023d3...cea deg om det. Ts bryr seg ikke. Han vil nå ha henne. Og 7 års aldersforskjell er ikke mye. Når han er 30 er hun 37. Altså begge er i 30 åra. Og kvinner lever statistisk sett lenger enn menn. Bare så du vet det. 2
Colargol Skrevet 12. juni 2014 #20 Skrevet 12. juni 2014 Jo, men hun har jo to barn og en eldre kropp enn han. Kvinners kropp eldes jo raskere enn menn selv om de lever lengre. Bør han ikke heller kanskje finne seg en yngre jente som holder seg stram og spretten i flere år?, kan han ikke bli lykkeligere av det? Anonymous poster hash: 023d3...cea Om begge sørger for å holde seg i form i årene som kommer, så vil de da kunne se helt smashing ut som 50 og nesten 60-åringer! Det du snakker om nå er rent utseendemessig, men kjærlighet, virkelig kjærlighet -er basert på noe helt annet, mer. Jeg har hørt noen beskrive kjærlighet som følesen man har rett etter en orgasme, når alt bare er sånn det skal være, perfekt, hånd i hanske. Og selv om forhold har sine utfordringer, så ligger den følelsen i bunnen som en åpen dør du ikke kan se for deg at noen gang skal kunne lukkes igjen. Når man har kommet dit, så handler det om å ønske å vokse og modnes med hverandre, gå inn i fremtiden, og kanskje til slutt dø fra hverandre. Noen lukker døren sin, noen får den knust -men gjensidig, bevisst kjærlighet elsker noe grunnleggende i den andre som går forbi det ytre og det hverdagslige. Du får jo gode venner på samme måte, dere liker hverandre både på grunn av og på tross av hvem dere er, og fordi dere klikker kjempebra med hverandre, sant? Må kompisen din ha den feteste bilen, eller den kuleste jakka for at du skal bli venn med ham? Hva når han bulker den, eller ikke har råd til å beholde den lenger? "Sorry kompis -uten bil, ingen stil -ingen venner!" ? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå