AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Del Skrevet 11. juni 2014 jeg skulle vært ferdig med vitnemålet mitt fra vgs for to år siden, og har et par fag igjen som vil være i orden til jul. Til nå har jeg ikke måttet vise noen karakterer, men skal søke ny jobb, i mat- og klesbutikk, og lurer på om det er vanlig praksis å bli bedt om å levere inn vitnemål? Anonymous poster hash: 6d41e...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Del Skrevet 11. juni 2014 er noen som vil se det, jeg var i et intervju forgje uke der de ble veldig skuffet over at jeg ikke hadde med, men jeg kunne ikke vise frem alle enerene, toerene og strykene mine + 31 dager og 53 timer fravær. fikk jobben uansett da, men vist du har noe greit/bra å vise frem så vil jeg anbefale deg å gjøre det! men det er ikke mange som spør etter det:-) Anonymous poster hash: 9a73b...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 11. juni 2014 #3 Del Skrevet 11. juni 2014 Noen ønsker å se dem, andre ikke. Har vel kun vært på to jobbintervju der de faktisk har spurt etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 12. juni 2014 #4 Del Skrevet 12. juni 2014 Da jeg var på intervju på Kiwi for 4 år siden, fikk jeg beskjed om å ta med vitnemål fra VGS (siden jeg ikke var ferdig med høyere utdanning). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #5 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har skiftet navn, et faktum jeg holder for meg selv (ingen hemmelighet men ikke noe alle trenger å vite) og gamle vitnemål blir derfor aldri vist. Har ikke vert noe stress til nå. Anonymous poster hash: 1a2ac...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå