Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 Hei! En venninne av meg har en samboer som fyller 30 denne uken. Har noen noen gode ideer til en gave `som hun kan gi han? Jeg er generelt dårlig på ideer på gaver.
Andrine22 Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Da min kjære ble 30, gav jeg ham klokke, og i tillegg et "gavekort" med forskjellige...eh...tjenester fra meg... :oops: Han ble veeeldig glad, og nå er han så grådig med å bruke det, fordi det er så så mange klipp på hver ting...
Gjest Lea Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Klokke er en god idè (om han ikke ha en helt ny klokke da) Min samboer setter pris på gaver som klær, el-verktøy, elektroniske duppeditter o.l. Eller en helaften på byen med middag og sånt. Akkurat nå ønsker han seg svømmebasseng
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #4 Skrevet 19. juni 2004 Svømmebaseng!??! Min mann er heldigvis ikke så kravstor... Han er også av de som hadde blitt glad for alle slags elektriske duppeditter, verktøy og slikt. Klær bryr han seg ikke om, men han trenger det jo i blandt da. Noe nyttig sammen med ett "gavekort" er jo en god idé...
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2004 #5 Skrevet 20. juni 2004 Jeg har en fotograf-kompis som tok fine bilder av meg som jeg limte inn i album og gav sambo på sin 30 års dag. Han ble kjempeglad!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå