AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #1 Skrevet 11. juni 2014 Bruker Aerius mot allergi. Hvis jeg tar 2 stk, vil de virke dobbelt så mye? Hvor mange kan jeg ta av dem, ubegrenset? Er så ekstremt allergisk... Hoven i hele kroppen, nesa bare renner, øynene klør, blir gal av det! Tok to piller, det hjalp litt. Men kan jeg ta flere dersom allergien er veldig ille?Anonymous poster hash: 9065b...820
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #2 Skrevet 11. juni 2014 Egentlig så skal du jo bare ta en. Og de virker ikke bedre jo fler du tar. Men i veldige plagsomme perioder så fikk jeg beskjed om jeg kan ta to, en morgen og en kveld. Men om det ikke virker så bør du kanskje snakke med legen og få noe annet eller noe i tillegg? Anonymous poster hash: 0974f...29f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #3 Skrevet 11. juni 2014 Ok! Jeg har prøvd telfast, loratadin, cetrizin også, uten hell. Hvilke flere finnes det?Anonymous poster hash: 9065b...820
Gjest Magdalene Skrevet 11. juni 2014 #4 Skrevet 11. juni 2014 Dette bør du jo ta opp med legen din. Har du testet ut kortisonsprøyte?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #5 Skrevet 11. juni 2014 Jeg har tatt det opp har resept på aerius og cetrizin. Begge virker litt, men cetrizin blir jeg ekstremt trøtt av. Har sprøyteskrekk. Anonymous poster hash: 9065b...820
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå