Gå til innhold

Hva er positivt med å være singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpet i dag.. Kan noen komme med tips til positiv tenkning?

Alt ser bare mørkt ut nå :vetikke:

Anonymous poster hash: 49149...ba1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt alene

Ingen og passe på.

Kan gå hvordan du vil.

Kan sitte oppe hele natta på youtube

Kan spise hva du vil

Når du våkner til ex-svigers bursdag og innser i ett øyeblikk av panikk at du er for sein, så kommer du til deg selv og er glad.

Ingen tenker på deg på den måten.

Kan drikke deg full hver dag

Kan reise jorda rundt

Slipper og pine deg gjennom *Unge mødre* Greys Anatomy Cougar Town, eller noen av de andre HÅPLØSE seriene.

Slipper og krangle om hvem sin tur det er til og gå ut med søpla.

Slipper musikksmaken hans/hennes.

Slipper setningen *Skal vi ikke heller*

og sånn går nu dagan

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt alene

Ingen og passe på.

Kan gå hvordan du vil.

Kan spise hva du vil

Når du våkner til ex-svigers bursdag og innser i ett øyeblikk av panikk at du er for sein, så kommer du til deg selv og er glad.

Kan reise jorda rundt

Slipper og pine deg gjennom *Unge mødre* Greys Anatomy Cougar Town, eller noen av de andre HÅPLØSE seriene.

og sånn går nu dagan

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 49149...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-Trenger ikke si fra hvor du er eller hva du gjør til enhver tid.

- Du kan se hvilke tv-programmer eller høre akkurat hvilken musikk du vil.

- Trenger ikke diskutere med noen om ting du ikke vil bli med på.

- Du kan bli bedre kjent med deg selv.

Anonymous poster hash: 16e64...457

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Du er helt alene

Ingen og passe på.

Kan gå hvordan du vil.

Kan spise hva du vil

Kan reise jorda rundt

Så det er dette jeg går til nå som jeg planlegger å få meg kjæreste?

Kanskje det blir et kortvarig forhold.

:)

Skrevet (endret)

- Du kan fise/prompe høylytt uten å bry deg en dritt om at det er flaut eller upassende

- Du kan synge høyt så mye du vil og du kan høre på din musikk uten at det kommer en jævla dust å sier "ååååh, har du hørt denne da???" (du sier "Neeei, det har jeg ikke kjære!", mens du egentlig tenker "Jævla dritt! Stay away from my Spotify God damnit!!!!")

- Du kan sitte om kveldene å se på hva du vil av tv/film, og ikke minst så kan du fråtse i en isbøtte eller spise en hel pose med marshmallows uten å få dømmende blikk.

- Du kan gå å legge deg når du føler for det i stedet for "Skal vi gå å legge oss nå? Jeg er så trøtt!", mens du sier "bare gå du, så kommer jeg litt etterpå!", før han sier "Men jeg vil jo sove med deeeeg!" mens han lager et ekkelt liksom-søtt sadface. Så må man gå å legge seg da, bare for å ende opp med sexforsøk du egentlig ikke ville fordi du heller ville se en episode av Greys Anatomy. Eller ennå verre, du ender opp med snorkingen hans, som leder meg over til neste punkt:

- Du får sove alene!! Dette i seg selv bør jo være noe av det beste i verden. Ingen ulyder, ingen snorking, ingen som tar plass, ingen som liker å klistre hud mot hud slik at du føler deg kvelt og som ett menneske fordi huden er så vanvittig klistret fast i den andre. Og man slipper å late som at man liker å ligge på en hard arm eller skulder for så å forsiktig og diskret prøve å legge seg vekk fra den andre slik at man endelig kan ligge på en myk pute det er meninga man skal ha hodet på.

- Man slipper ekle og motbydelige tannkremrester og skjeggstubber i vasken. Samt bæsjerester i toalettet. Og det hjelper ikke om de bruker dobørsten! De får det søren meg aldri til(How hard can it be???!!!)

-Man slipper å være hyggelig mot vennene hans som man egentlig aldri har likt, ikke liker og aldri kommer til å like.

- Det blir billigere å kjøpe inn mat.

- Man slipper å ha sex regelmessig(dette kan dog være en ulempe for noen!)

- Man slipper å lage tråder på KG om hvor dust typen er og man trenger ikke søke råd om hvorfor typen gjør sånn og sånn, eller hva det egentlig betyr når han sier/skriver det og det

- Man slipper å få kjærlighetssorg

- Man slipper å forholde seg til et annet menneske 24/7(my favourite so far!)

Endret av Version 2.0
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Flørte og ha sex med hvem man vil!

Prompe og bæsje så mye man vil hjemme, uten å frykte at sex appealen tar skade av det.

Anonymous poster hash: f7ca0...c38
AnonymBruker
Skrevet

ååååh det er så mye!!!
kline med hva du vil og hvem du vil på byn

ha sex med hvem du vil

flørte med hvem du vil

bruke mer tid på deg selv og venner

date andre

du kan igrunn gjøre hva du vil!

Anonymous poster hash: 2001c...8fb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sett alle VM-kamper. Er mann, sånn om noen tenkte å påpeke at det var litt uvanlig. Kan også legge meg når jeg vil hver dag, spise som jeg vil og slipper å se alle mulige handlingsløse filmer og serier. Jeg kan jo forsåvidt legge meg og spise som jeg vil i et forhold også, men det handler litt om hensyn.

Savner noen ting ved det, som de rolige sofakveldene sammen, men synes alt i alt at jeg går i pluss som singel i øyeblikket.

Anonymous poster hash: 25107...3e8
  • Liker 1
Gjest Regnstorm
Skrevet

Du får muligheten til å være mer selvstendig, og tid til å bruke bare på deg selv. Singellivet er fantastisk på mange måter.

Gjest brutal_mann
Skrevet

En kan stille og rolig bruke tid på å finne et menneske som fortjener å dele livet med en så fantastisk person som seg selv.

Noen tror kanskje jeg flåser, men jeg mener hvert eneste ord. Husk, det er alltid noen som du vil være fantastisk for og som vil være fantastiske for deg. Da er det fint å være singel og kunne bruke tiden til å finne denne ene personen som gir deg den indre ro som for de aller fleste av oss er sterkest når en har denne ene spesielle personen i livet vårt.

• Liker 2
Skrevet

I love being single!!! :sol:

AnonymBruker
Skrevet

Du kan gjøre hva du vil, når du vil, uten at noen trenger å vite hvor du er til enhver tid. Du kan gå rundt hjemme og se så jævlig ut som du bare vil, du kan velge hva du vil se på tv, du kan se på/flørte med hvem du vil. Du kan tilbringe masse tid med vennene dine, du får masse alenetid og du slipper å irritere deg over småting med partneren din. Jeg elsker singellivet! Jeg har kjæreste nå da, og det er jo koselig det, men jeg elsket å være singel da jeg var det.

Anonymous poster hash: fd41e...0b9
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

I love being single!!! :sol:

Kunne ikke vært mer enig :danse:

Skrevet

Denne tråden var skikkelig bra :)

Jeg er forholdsvis nysingel, og leter etter en del positive ting med det jeg og.

Er så godt å lese om alle de positive sidene. Jeg har vært i forhold så lenge at jeg rett og slett ikke "kan" dette med å være singel (høres skikkelig teit ut, men jeg føler det sånn).

Det jeg syns er verst er at livet føles litt uforutsigbart. Jeg vet ikke helt hva som venter rundt neste sving. Men det i seg selv trenger jo ikke være noe negativt :) Jeg følger med, og håper flere kommer med gode argumenter :)

Skrevet

Kjekk tråd! Jeg bidrar gjerne:

- Du kan bruke en hel fridag til å svime rundt hjemme i stygg, men behagelig joggebukse, og bare gjøre... ingenting.

- Kafe/vinkveld/shopping/middag/etc med venninner akkurat når du selv har lyst

- Bli komfortabelt brisen og flørte med han kjekke i baren uten at noen blir grinete

- Svi av dine egne penger på de superfine skoene som du har siklet på leeeeenge uten at noen sumuler om "alle de 50 parene du har fra før... Minst".

- Sove alene (ser flere har nevnt denne, og kunne ikke vært mer enig)

- Du slipper å mingle/konversere/servere middag til/besøke den kjipe og dødsens kjedelige familien hans (denne er en god nummer to for meg, kun slått av sovingen)

- Tid til egne hobbyer

- Har jeg lyst til å se "Sex og singelliv"-filmen for ørtende gang? Javisst har jeg det!!! Hent et glass vin og trykk på "play", for her er det ingen som skal se fotball! Jubel!

- Den dagen det dukker opp en fantastisk mann som fortjener å være sammen med meg, så er jeg singel, faktisk. What`s not to like???

- Hører på den musikken jeg vil, når jeg vil.

- And the list goes on.... And on.... And on....

• Liker 2
Gjest knerw
Skrevet

For meg er det:

-Slipper å forholde meg til svigerfamilie

-Trenger ikke ha sex

-Kan dasse rundt hjemme i koseklær. Eller være naken/halvnaken uten at det "må" føre til sex.

-Kan gjøre hva jeg vil uten å måtte tenke på noen andre. Vil jeg f.eks reise til syden i morgen så kan jeg det (så lenge jeg har fri såklart).

-Kan høre på den musikken jeg liker

-Jeg bestemmer hvilke filmer og serier jeg vil se på. Trenger ikke spørre noen andre om de vil se på det.

-Kan flørte med hvem som helst

Sikkert mer og. Jeg synes det er fint å være singel. Var fælt i begynnelsen, men nå over ett år senere er det bare fantastisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...