Gå til innhold

Så var man her igjen da.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld medlemmer av KG, jeg hadde håpet at dere kunne øse litt ut av deres vishet i denne saken.

Saken er den at jeg har en kollega, som jeg tror flørter med meg, må si tror fordi når det kommer til flørting så har jeg overhodet IKKE peiling.

Hu gjør liksom litt ut av seg når vi har blikkkontakt, enten så smiler hun, eller så gjør hun noen sånne søte grimaser (hvis grimaser kan sies og være søte)

Mens andre ganger så kan hun være helt vanlg og totalt avissende, så skal hun liksom være veeldig *på* enkelte dager, mens andre kan være helt vanlige.

Hun har også spurt meg om hvorfor jeg ikke har dame og slike ting.

Vi er begge i begynnelsen av 20 årene.

Hvis den geografiske plasseringen skulle ha noen betydning er dette i trondheim.

Anonymous poster hash: 8663b...1e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hun flørter, flørt tilbake om du vil.

AnonymBruker
Skrevet

hun liker deg nok, men kanskje hun ikke viser det hele tiden siden dere faktisk er på jobb :-)

Anonymous poster hash: a2214...6a3
Skrevet

Jeg tenker som så at, hvis jeg var henne så ville jeg nok ha holdt meg rimelig profesjonell når jeg var på jobb. Nå aner jeg ikke hvor dere jobber.

Og ja hun er nok litt interessert, og viser det litt. Hva med DEG?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan er det jeg skal gjøre det da? Flørtingen altså? Og hvordan kan dere være så skråsikre? Er det noe spesielt man bør være på utkikk etter?

Skrevet

Men hvordan er det jeg skal gjøre det da? Flørtingen altså? Og hvordan kan dere være så skråsikre? Er det noe spesielt man bør være på utkikk etter?

Det virker sånn siden hun spør hvorfor du ikke har kjæreste, smiler og gjør søte (kanskje nervøse?) grimaser.

Smil og blunk tilbake :)

Spør om hun vil ta en kaffe en dag da vel :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...